Technisch Service Manager
CONCLUSION
Utrecht, NL
5 dagen geleden

Als Technisch Service Manager ben jij verantwoordelijk voor het behartigen van onze beheer klanten. Bouw jij met ons mee?

Wat dit betekent?

Je bent het eerste aanspreekpunt op tactisch niveau waarbij je de klant op de juiste manier van informatie voorziet. Uiteraard ben je als Technisch Service Manager verantwoordelijk voor de rapportage en het SMO binnen jouw klanten.

Vanzelfsprekend is daarbij het afstemmen van businessplannen en nauwe samenwerking met een team van toptechneuten een groot onderdeel van jouw werk.

Wie zijn wij?

Virtual Sciences maakt door toepassing van integratietechnologie informatie beschikbaar en blinkt uit in bouw, implementatie en onderhoud van services in of tussen organisaties.

Ook biedt Virtual Sciences o.a. beheerdiensten op middleware- en applicatielaag, met de nadruk op beheer van IBM integratie-

producten. Het beheer omvat alle activiteiten die nodig zijn voor de ondersteuning van de technische omstandigheden van onze klanten.

Hierdoor worden deployments sneller, herhaalbaar en minder kwetsbaar, met als gevolg : betere beschikbaarheid!

IN A NUTSHELL

Als bruggenbouwer krijg je het voor elkaar om onze klanten tevreden te houden.

The place to be

Aan de Edisonbaan in Nieuwegein vind je ons goed bereikbare kantoor. Dit is de plek waar je als Technisch Service Manager het klantbelang binnen Virtual Sciences behartigt.

What’s in it for you?

  • Je talent kunnen inzetten binnen een omgeving waarin je er écht toe doet;
  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en groeipotentie. Een bonusregeling is part of the deal;
  • Flexibele werktijden om zo nu en dan vanuit huis te werken. Wij geloven in het efficiënt indelen van je tijd;
  • Een leaseauto, telefoon en laptop zorgen ervoor dat je overal on the job kan zijn;
  • Ontwikkeling van je kwaliteiten, vakkennis en groeipotentie. Stilstand is achteruitgang.
  • Got what it takes?

  • Jouw communicatieve skills en sensitiviteit dragen bij aan een relatie waarop onze klanten kunnen bouwen;
  • Het gaat je van nature goed af om probleemsituaties analytisch, procesmatig maar ook pragmatisch te benaderen;
  • Je wordt gewaardeerd vanwege je sociale karakter, enthousiasme en gedrevenheid;
  • Je bent een echte teamspeler en deelt graag kennis;
  • Je bezit minimaal een HBO-diploma en hebt deze bij voorkeur aangevuld met technische specifieke cursussen zoals projectmanagement, systems management, network management & applicatieontwikkeling;
  • Je hebt kennis van diverse programmeertalen, ontwikkel- en ontwerpmethodieken;
  • Je hebt enkele jaren ervaring in zelfde soort functie.
  • Bouw jij mee aan de groei van Virtual Sciences?

  • Deel via
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier