Medewerker Burgerzaken
Yer
Utrecht
1 dag geleden
source : JoBBsquare

Als medewerker burgerzaken ben je werkzaam op de afdeling Burger- en Publiekszaken en krijg je te maken met burgers die om verschillende redenen naar het gemeentehuis kunnen komen.

Denk hierbij aan het aanvragen of verlengen van een paspoort of rijbewijs, of aan het doen van een geboorteaangifte. Deze aanvragen zijn in veel gevallen in grote mate geautomatiseerd, maar ze moeten wel eerst in behandeling worden genomen.

Andere werkzaamheden zijn bijvoorbeeld het inschrijven van burgers op een

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier