Customer Support Medewerker
Unique
Utrecht, NL
4 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

Als werkgever nemen we onze maatschappelijke verantwoordelijkheid. Omdat we dat belangrijk vinden én er oprecht in geloven.

Zo denken we groen bij alles wat we doen. Bijvoorbeeld door papierverbruik te verminderen, digitaal werken te stimuleren en zo min mogelijk per vliegtuig en auto te reizen.

Ook steunen we medewerkers die een bijdrage willen leveren aan de (lokale) gemeenschap. En bij onze organisatie staan we voor een omgeving waarin iedereen prettig kan werken, ongeacht nationaliteit, leeftijd, cultuur en religie.

We geven mannen en vrouwen gelijke kansen en beloningen.

Functieomschrijving

Jij gaat elke klant tevredenstellen met de juiste hulp voor zijn of haar vraag. Daar kom jij als customer support medewerker graag je bed voor uit.

Bij onze organisatie denk je mee en zie je jouw goede ideeën werkelijkheid worden. En waar je carrière eindigt? Dat heb je zelf in de hand.

De doorgroeimogelijkheden zijn ongekend. 1.850 ondernemende collega's gingen je al voor. Doe je mee?

Dit is de baan die jij ambieert

Elke dag de meest uiteenlopende oplossingen vinden voor supportkwesties van onze klanten. Dagelijks krijg je te maken met vragen en uitdagingen met betrekking tot onze software, uiteenlopend van het gebruik tot aan de techniek.

Je achterhaalt de behoefte van de klant en met jouw servicegerichte instelling help de klant. Weer een tevreden klant. En dat is nog niet alles.

Op jou kunnen we bouwen zodra je als customer support medewerker

Binnenkomende web vragen, chat- en telefoongesprekken beantwoordt.

Vastlegt hoe je tot werkende oplossingen bent gekomen.

Jouw verrassende ideeën deelt waarmee we serviceprocessen kunnen verbeteren.

Onze klanten adviseert over nieuwe, innovatieve softwareoplossingen.

Elke dag nieuwe dingen ontdekt.

Functie-eisen

Bij ons mag je jezelf zijn en we ontdekken graag waarin jij je onderscheidt. Voor de functie customer support medewerker is het wel handig als je over een dosis logica beschikt.

En liefst ook oplossingsgericht en onafhankelijk bent. Bovendien breng je mee :

Een MBO+ / HBO werk- en -denkniveau.

Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.

Luistervaardigheden waar zelfs een vink nog iets van kan leren.

Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar tijdens kantooruren.

Arbeidsvoorwaarden

We werken hard en daar staat iets tegenover.

De balans tussen inspanning en ontspanning vinden we zeer belangrijk. Zo kun je je, als straks alles weer bij het oude is, in het zweet werken in onze eigen gym.

Of een rustmoment pakken aan de koffiebar. Even je hoofd leegmaken en je daarna weer met nieuwe energie op je dagtaken storten.

En uiteraard is dat niet alles. Als customer medewerker kun je, op basis van 40 uur per week, ook rekenen op een :

  • Organisatie die je de ruimte geeft om je ambities waar te maken;
  • De beste training en coaching om je op persoonlijk en professioneel vlak te ontwikkelen;
  • Een dertiende maand;
  • 27 vakantiedagen

  • Loyaliteitsdagen, bij onze organisatie bouw je per jaar één loyaliteitsdag op (dat wil zeggen dat je per volledig jaar in dienst één extra dag verlof ontvangt met een max van 5 extra dagen);
  • 3 CSR dagen, deze dagen kan jij in overleg besteden aan een goed doel naar eigen keuze;
  • Een vakantietoeslag van 8%;
  • Een virtuele fitnessruimte om alle energie en adrenaline een uitlaatklep te geven;
  • Standplaats in Utrecht.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier