Interactie marketeer
SNS Bank
Utrecht, Netherlands
17 uur geleden
source : Experteer

Zo ziet jouw baan eruitBen jij dé CRM specialist met een passie voor data die inzichten vertaalt in concrete klantprogramma’s, met als doel om de relatie met onze klanten te verbeteren?

Als interactie marketeer ben je verantwoordelijk voor het initiëren en ontwikkelen van klantprogramma's die voor de 4 merken van de Volksbank waarde toevoegen.

Het gaat hier om merk overstijgende 1-op-1 campagnes die bijdragen aan het activeren, ontwikkelen en behouden van onze klanten.

Hierbij kunnen je denken aan een Welkomstprogramma, Activatieprogramma of Verhuizersprogramma. Daarbij is het van belang dat je je goed kunt inleven in de specifieke klant- en adviseursbehoeften per merk en het betreffende distributiemodel.

Eventueel schakel je klantreisexperts in om te ondersteunen. Tevens verzorg je (verplichte) klantcommunicatie die voor meerdere merken verstuurd moet worden.

De merk specifieke invulling, planning en de verzending stem je af met de Interactie Marketeers in de merken. Zij zijn verantwoordelijk voor alle 1 op 1 communicatie naar klanten.

In onze databases maak je zelf analyses en selecties van doelgroepen ten behoeve van campagnes en klantprogramma’s. Belangrijk is dat je je verdiept in onze klanten en hun behoeften.

Dit doe je onder andere in samenwerking met een analist, marktonderzoek en / of gedragslab. Of bijvoorbeeld door zelf mee te luisteren, klantsafari’s of winkelbezoek.

De campagnes en klantprogramma’s zorgen voor een voortdurende dialoog, waarbij je continu zoekt naar nieuwe mogelijkheden om het contact nog persoonlijker en relevanter te maken.

Je bepaalt hierbij welke kanalen het beste ingezet kunnen worden, van eDM en DM, tot berichten in de mobiele app, Mijn of telefoon.

Als Interactie Marketeer neem je het initiatief en stem je af met het 1 op 1 communicatiebureau, de andere marketing afdelingen, Juridische Zaken, Complianceen en de merken.

Alle Interactie Marketeers werken functioneel samen in een agile werkvorm. Daarbij is de afstemming met de collega’s in de merken cruciaal om te zorgen voor een vloeiende overgang van de ontwikkeling van klantprogramma’s naar de executie in het merk.

Om versnelling te realiseren is het mogelijk dat je helpt bij de executie in de merken. Jouw kwaliteiten Wij zijn op zoek naar iemand die zich moeiteloos kan inleven in de doelgroepen van De Volksbank en op basis van klantbehoeften campagnes en programma’s ontwikkelt die bijdragen aan de waarde van- en voor de klant.

Je werkt fact based en kunt goed omgaan met grote hoeveelheden data. Inzichten uit data gebruik je om nieuwe initiatieven te ontwikkelen of bestaande initiatieven doorlopend te verbeteren.

Je voelt je thuis in een omgeving waar Agile gewerkt wordt. Heb jij hart voor de klant en een passie voor data? Dan zien we je reactie graag tegemoet.

En verder heb je : Een afgeronde Wetenschappelijke opleidingMinimaal 3 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functieErvaring en affiniteit met CRM, klantreizen en klantprogramma’sErvaring met het werken met grote hoeveelheden data, het maken van selecties en analysesKennis van en ervaring met SQL en (bij voorkeur) Adobe CampaignErvaring met het werken in een scrumteamDe wens om te werken bij een bank die de menselijke maat voorop stelt

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
voortzetten
Aanvraagformulier