Wat ga je doen?
Je beantwoordt de meest uiteenlopende vragen van onze klanten. Dit doe je telefonisch, via de chat en per e-mail. De vragen die je krijgt zijn zowel van particuliere als van zakelijke klanten.
Elk gesprek dat je voert is anders. De ene klant help je met een factuur. De volgende klant heeft extra hulp nodig bij vinden van een juiste toner, weer een andere klant is op zoek naar een bijzonder soort fotopapier.
Jij helpt onze klanten bij al hun vragen en pas als zij tevreden zijn, ben jij dat ook!
Natuurlijk gooien we je niet meteen in het diepe. Jouw collega's van het klantenserviceteam staan altijd klaar om je op weg te helpen.
Ook krijg je producttrainingen, waarbij je direct alles leert wat je moet weten over printers. Verder zorgen wij er op communicatievlak ook voor dat jij jezelf kunt blijven verbeteren.
Door trainingen en persoonlijke coaching sessies blijf jij jezelf ontwikkelen en kan jij eventueel doorgroeien naar een functie met meer verantwoordelijkheden.
Wat vragen wij?
Wat bieden wij?
Werktijden :
In het weekend (zaterdag en / of zondag) werk jij van 09.00 tot 17.30 uur.Als je ons in de avonduren komt versterken, werk je tot 22.
00 uur (tot 00.00 uur is optioneel). Je begintijd is hier afhankelijk van jouw beschikbaarheid.
Pendelbus :
Beschik je niet over eigen vervoer? Voor zowel de dagdienst als de avonddienst rijdt er een (gratis) pendelbus tussen station Hilversum en de bedrijfslocatie.
Zo kun je gemakkelijk verder reizen als je met het OV komt!