Helpdesk Adviseur Intermediairs Hypotheken
Carriere Cafe
Amsterdam , NL
1 dag geleden

JOUW WERKLOCATIE

Wil jij aan de slag in de hoofdstad van Nederland? Dan is het bruisende Amsterdam de ultieme plek om aan de slag te gaan als Helpdesk Adviseur Intermediairs Hypotheken! De locatie is centraal gelegen en zowel met de auto als het openbaar vervoer goed te bereiken.

JOUW ON-BOARDING

Jij start direct met een on-boarding van maar liefst 3 weken! In deze periode ga jij samen met jouw collega's van andere afdeling de gewoontes, de tradities en de werkwijzen jezelf eigen maken.

Het bijkomende voordeel is dat jij meteen nieuwe mensen leert kennen! De deelname is verplicht.

JOUW WERKOMGEVING

Jij start de dag natuurlijk met een héérlijke kop koffie! Als de focus helemaal aanwezig is ga jij binnen Team Hypotheken aan de slag om advies, acceptatie en controle te geven op kwaliteit en processen.

Als team hebben jullie de doelstelling om intermediairs of tussenpersonen van de bank te ondersteunen op alle mogelijke vlakken.

Zij willen dat deze grote internationale bank de geldverstrekking doet van hun klanten én willen tegelijkertijd zoveel mogelijk informatie inwinnen.

Jij denkt mee de intermediair door het beantwoorden van vragen over het acceptatiebeleid en het aanbrengen van creatieve en efficiënte oplossingen!

JOUW WERKZAAMHEDEN

Als Helpdeskadviseur Intermediair Hypotheken heb jij jouw main focus op bellen. De gehele dag ben jij nauw in contact met intermediairs van de bank.

Deze Intermediairs willen dat deze bank de geldverstrekking doet van hun klant en zoveel mogelijk informatie gaat inwinnen.

Jouw positieve instelling zorgt ervoor dat jij goed met eventuele fouten omgaat. Jij gaat werken aan de hand van het first-

line-fix principe, hierbij is de intermediair niet afhankelijk van een andere afdeling en wordt deze direct geholpen. De uitdaging zit hem in de diverse werkzaamheden zoals het direct berekenen van een aflosnota.

Jij houdt jezelf voor 30% bezig met beheer (ontslag uit de hoofdelijke aansprakelijkheid), de overige 70% van de telefonische werkzaamheden kun jij op jouw eigen persoonlijke manier uitblinken! Tenslotte signaleer jij knelpunten in het beleid en kom jij met verbetering binnen het gehele proces!

Functie eisen

  • Jij bent in het bezit van een afgeronde HBO-diploma
  • Jij bent in het bezit van WFT-Basis en WFT-Hypothecair Krediet (eventueel aangevuld met WFT-Vermogen)
  • Jij bent gewend om werkzaam te zijn in een Agile werkomgeving
  • Jij hebt een hands-on mentaliteit
  • Jij kan snel en gemakkelijk schakelen
  • Jij kan jezelf goed inleven in de intermediair en beschikt over een praktisch oplossingsvermogen.
  • Jij treedt doortastend op en signaleert knelpunten in het proces.
  • En jij bent communicatief vaardig, klant- en kwaliteitsgericht!
  • Jij bent klaar voor een nieuwe uitdaging! En leuk om te weten, het betreft een langdurige opdracht! Een werkweek van 32-

    Aanbod

  • Salaris tussen de € 3.000 - € 3.500 bruto per maand op basis van 40 uur werken per week ( Geen zzp)
  • Volledige reiskostenvergoeding als jij met de auto reist of openbaar vervoer
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur
  • Pensioen-regeling via StiPP
  • Opleidingsbudget voor vakdiploma’s en beroepskwalificaties
  • Lidmaatschap Permanent Actueel Professional via Lindenhaeghe
  • Leerzame workshops
  • Jaarlijks leuke evenementen met Carrierecafe-Collega’s
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier