Coordinator Customer Care | Eteck | Renewable Energy
Flexxy
Voorburg, ZH, NL
3 dagen geleden

Voor Eteck is Flexxy op zoek naar een Coordinator Customer Care!

Wil jij bijdragen aan de verduurzaming van Nederland? Kom bij Eteck werken! Wij zorgen ervoor dat woningen en gebouwen duurzaam worden verwarmd, verkoeld en voorzien worden van warm tapwater.

Wij gaan voor 0. Nul gebruik van fossiele brandstoffen en nul impact op het milieu. Iedere dag streven we naar maximale impact op de verduurzaming van de Nederlandse warmte en koudevraag.

Die impact groeit. En wij ook! Groei jij met ons mee?

Wat zoeken wij

Vanwege onze sterke groei zijn wij op zoek naar een Coördinator Customer Care. Als coördinator Customer Care ben je het aanspreekpunt van de medewerkers van de front office (15).

Jouw collega’s zijn experts als het gaat om de klant goed te woord te staan op het gebied van duurzame energie. Jij plant het team in, coördineert essentiële informatie en begeleidt medewerkers wanneer ze er niet uitkomen of extra ondersteuning nodig hebben.

Door jouw signalerende functie ben je in staat om de medewerkers en jouw teamleider van de juiste informatie te voorzien.

Jij komt met ideeën hoe wij ons werk kunnen verbeteren. De teamleider informeer je ook door op reguliere basis rapportages aan te leveren.

Je schroomt niet om mensen aan te spreken op hun gedrag of werk wanneer dit nodig is. In de piekperiode verwachten we dat je met het team meewerkt om alle vragen goed en tijdig te verwerken.

Het team Customer Care

Het team bestaat uit ongeveer 15 ervaren front office medewerkers, die naast hard werken ook zeker van gezelligheid houden.

Samen met de teamleider CC vorm jij een ijzersterk team, waarbij jullie gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het verhogen van de klanttevredenheid bij Eteck.

Wat verwachten wij dat je nodig hebt?

  • Afgeronde HBO opleiding, met minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in complexere klanten- serviceomgeving.
  • Goed begrip van processen op het gebied van klanten-service en ervaring met planning en organisatie.
  • Bewezen ervaring met het coördineren van een team of het coachen daarvan.
  • Je vindt het een uitdaging om altijd op zoek te zijn naar verbetering en hebt ervaring met procesverbetering op het gebied van de customer journey.
  • Je bent communicatief vaardig, hebt een sterke persoonlijkheid en werkt gestructureerd. Je haalt energie uit onze ambitie om de klanttevredenheid te verhogen.
  • Jij stelt de juiste prioriteiten zodat het team én de klant op jou kunnen bouwen.
  • Je durft voor een groep te staan, keuzes te maken en je voelt je verantwoordelijk voor jouw werk. Je bent daarbij een uitstekende verbinder tussen het team en onze teamleider Customer Care.
  • Een goede beheersing van zowel de Nederlandse en Engelse taal.
  • Onderweg naar 0

    Elke dag werken we keihard aan onze impact. Impact op de verduurzaming en impact op de tevredenheid van onze klanten. En zoals wij het zeggen : we zijn er nog niet, wij zijn onderweg! Onderweg naar 0.

    Nul CO2-uitstoot, nul gebruik van fossiele brandstoffen, nul storingen en nul klachten.

    Jij hebt de mogelijkheid om daaraan mee te werken. Als je bij Eteck binnenstapt ervaar je een mooie mix van persoonlijkheden, expertises én gevoel voor humor.

    Die snel groeiende groep collega's heeft allemaal één ding gemeen : passie voor hun vak. De beste willen zijn in wat we doen om uiteindelijk te kunnen bereiken waar we zo hard voor werken. Die beoogde nul!

    En dat doen we veel vanuit huis. Voor de ene collega is dat in de Randstad en voor de ander in Goes of Twello. Ons kantoor is gloednieuw en staat in Voorburg en we werken ook een aantal dagen vanuit huis.

    Binnen Eteck vormen wij een hecht team waar passie, duurzaam, klantgericht en vertrouwen belangrijke kernwaarden zijn. Onze dynamische en informele organisatie telt ca.

    100 zeer gemotiveerde medewerkers waar aandacht is voor ieder individu. Er is bij ons veel ruimte voor nieuwe initiatieven en ideeën.

    Wij geloven erin dat het stimuleren van creativiteit zorgt voor maximale persoonlijke ontwikkeling en voldoening in je werk.

    Waarom het fijn werken is bij ons :

  • we zijn dol op eigen initiatieven en frisse ideeën - kom maar door!
  • we hebben intern korte lijnen - geen gesloten kantoortjes.
  • we bieden je een lekkere lunch - moet je wel even op kantoor komen.
  • we krijgen 43 verlofdagen per jaar op fulltime basis - die krijg je nooit op!
  • we hebben informeel contact met elkaar - sjoelen met je manager kan altijd
  • we vieren meerdere keren per jaar een goed feest - bijzijn is meemaken!
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier