Of je nu de vaste servicemonteur bent in een museum, de locaties van de politie of installaties onderhoudt in een indrukwekkend datacenter met de nieuwste technieken; iedere dag is anders.
Samen met je team zorg jij ervoor dat elektrotechnische en beveiligingsinstallaties in werking blijven. Hoe? Door met de nieuwste technieken eventuele storingen snel op te lossen, tijdig onderhoud uit te voeren en mee te denken hoe het altijd beter kan.
Meemaken
Is het probleem verholpen? Dan meld je de storing af en informeer je de klant over de oplossing.
Eens in de acht weken heb je storingsdienst, (dan ben je een week lang 24 uur per dag bereikbaar). Er is een mogelijkheid om losse dagen met collega’s te ruilen mocht het op een bijzondere dag echt niet uitkomen.
Met een vast team werk je voor een langere periode op één of meerdere locaties. Waar jij het best tot je recht komt en met welk team jij de beste klik hebt, zoeken we samen uit!
Samenwerken
Op de afdeling Onderhoud en Beheer werk je onder meer samen met de klantmanager, contractbeheerder, servicemonteurs en andere technische specialisten.
De sfeer is gemoedelijk en al staat de klant altijd voorop; ruimte voor gezelligheid is er zeker. Samenwerken vinden we belangrijk.
Alleen zo maken we van de mooiste projecten en service- en onderhoudscontracten een succes. Zoals het contract met musea, de politie en diverse instellingen.
Wij zorgen dat alles functioneert en het blijft doen zodat onze klanten zich op hun eigen werk kunnen focussen.
Soms voelt het meer alsof we voor de klant werken dan voor Heijmans. En dat moet je echt zien als een compliment. Mary Vos, contractmanager
Krijgen
Jouw persoonlijke buddy wijst je de weg en beantwoordt jouw vragen.
Meebrengen
Een techneut in hart en nieren die storingen graag bij de bron aanpakt. Dankzij jouw technisch en ruimtelijk inzicht én je analytisch vermogen kom jij tot bestendige oplossingen.
Daarnaast communiceer je vlot. Je weet de klant duidelijk uit te leggen wat er aan de hand is met een installatie. Verder heb je :