Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk
bol.com
Utrecht, Netherlands
2 dagen geleden
source : Experteer

Vacature - Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk - Werken bij bol.com Werken bij Expertises Vacatures Stages Verhalen Contact Zoeken Zoeken Menu Inloggen English?

Vacatures Vacature open Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk Maak een feestje van huishoudelijk werk! Delen Solliciteren Deel via Facebook Deel via Twitter Deel via LinkedIn Deel via WhatsApp Deel via e-mail Jisk Vermeulen Recruiter Utrecht Bachelor / Master 2.

400 - 3.100 Direct naar : Klanten blij? Wat je doet (n)iets voor jou? Hier kom je terecht Wat je krijgt Klanten blij? Wat je doet (n)iets voor jou?

Hier kom je terecht Wat je krijgt Hoe maak jij onze klanten blij? Bol.com verandert retail om het dagelijks leven makkelijker te maken.

Dat doen we samen met 35.000 partners die op ons retail tech platform ondernemen. En met mooie merken die artikelen in de etalage zetten.

Daarbij streven we naar maximale klantrelevantie (je wilt snel vinden wat je zoekt) en een hoge inspiratiewaarde (als je onderweg op een ander tof artikel stuit, mooi!).

Wil jij daar voor het klein huishoudelijke denk stofzuigers, maar ook waterkokers, strijkijzers & naaimachines segment invulling aan geven?

  • Daarbij is stofzuigers de grootste groep in omzet van heel SDA small domestic appliances! Ontwikkel customer journeys die van elk huishoudelijk klusje een feestje maken! COVID-19 en het sollicitatieproces Lees meer info over COVID-19 en ons sollicitatieproces Wat je doet als Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk Je analyseert bestaande customer journeys, op basis van diepgaande data-analyses Je verplaatst je in klanten met allerlei wensen;
  • waar worden ze vrolijk van? Je laat je inspireren door markttrends (wat doen andere spelers?) en interne specialisten op het gebied van bijvoorbeeld merchandising, content, sourcing, SEO en SEA Je vertaalt inzichten naar customer journey optimalisaties en zet nieuwe customer journeys op Je praat mee over de merchandising innovatie roadmap en staat aan de basis van campagnes Je stuurt continu op het maximaliseren van conversie, basket value, NPS en bent continu bezig met het vergroten van het marktaandeel van je categorie.

    Je bent de owner van klein huishoudelijk categorie en zorgt overkoepelend voor het aanjagen van de stakeholders zoals de buyer, content specialist en promotie.

    Jij ziet het overkoepelende geheel! Als Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk help je klanten hun woning helemaal in orde te krijgen.

    Een superdankbare rol, want we brengen (helaas) meer tijd binnen door dan ooit. Wat doen we nu al goed, maar kan volgens jou nog veel beter?

    Hoe bereiken we specifieke doelgroepen? Welke customer journey trends moeten’ we enthousiast omarmen? En hoe doen we dat met behoud van ons DNA?

    Jij analyseert customer journeys en stelt verbeteringen en vernieuwingen voor die conversie, basket value, items per order en de klanttevredenheid (NPS) boosten.

    Dat doe je voor alle kanalen. En met een focus op mobile first. Je vertaalt inzichten naar business cases, zet A / B testen op en haakt collega’s aan, zodat verbeteringen en innovaties worden gezien, gedeeld én overgenomen.

    Uiteraard maak je klantbehoeften (assortiment grids) leidend. Ook draai je mee in projecten. Denk aan het ontwikkelen van campagnes voor sub segmenten, de feestdagen, enzovoorts.

    Bovendien verwachten we dat je marktrends van tweet tot tweet volgt en inzichten snel deelt én benut. Leuk is dat je drie grote merken begeleidt op weg naar customer journey succes.

    Dat betekent dat je graag en vaak met collega’s bij die merken schakelt én hun assortiment diepgaand leert kennen. Waarom jij het verschil kunt maken Omdat je een klantdenker bent die analytische skills met projectmanagementkwaliteiten combineert.

    Je vindt het leuk om een beetje buiten de lijntjes te kleuren en gaat graag het experiment aan. A / B testen zijn je vriend, want nooit geschoten, is altijd mis.

    Uiteraard is het wel belangrijk dat je data leidend maakt en niet sombert als je verwachtingen een keer niet uitkomen. Het team zoekt iemand die frisse ideeën inbrengt én die werkelijkheid maakt.

    Iemand die collega’s graag van feedback voorziet en kan inspireren en verbinden. 3 redenen waarom dit (n)iets voor jou is Wel, als je een Bachelor achtergrond koppelt aan 2+ jaar digitale marketing ervaring Wel, als je analytisch te werk gaat en het resultaat altijd voorop stelt Wel, als je houdt van ondernemen en met veel initiatieven komt Niet, als je eerder op onderbuikgevoelens dan op data vertrouwt Niet, als je het griezelig vindt om met counterparts bij (grote!) merken te sparren Niet, als je puur vanuit de techniek denkt en klantwensen bijzaak vindt Hier kom je terecht Bij hét online retail tech platform van Nederland en België.

    Een platform waar 11 miljoen Nederlandse en Belgische klanten kiezen uit meer dan 20 miljoen artikelen. En een platform dat zo’n 35.

    000 zakelijke partners helpt succesvol te ondernemen. Maar vooral een platform dat nooit af’ is, want bol.com verandert retail al sinds 1999.

    En dat blijven we doen. Als het beter kan, maken we het beter! Samen met onze klanten, partners en ruim 2.000 collega’s.

    En hopelijk samen met jou. Want samen veranderen we retail om het dagelijks leven makkelijker te maken. Elke dag opnieuw.

    Als Customer Journey Specialist Klein Huishoudelijk mag je rekenen op een spannende tijd, want onze winkelteams gaan over op een nieuwe manier van werken, namelijk op basis van SCORE.

    Dit is het bol.com antwoord op Agile en Holacracy. Veel zelfstandigheid en eigenaarschap dus! Wat je krijgt Wat je krijgt Wat je nog meer krijgt Aandacht voor jou We vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen maar dat we ook het beste uit elkaar halen.

    Jouw ontwikkeling heb je bij bol.com in eigen handen. Naast je werk Ook naast je werk is er bij bol.com genoeg te doen. Veel initiatieven komen vanuit collega's zelf en de activiteiten zijn dan ook erg divers, maar altijd vrijwillig.

    Zoals jong bol.com, sportmogelijkheden, teamuitjes, vrijdagmiddagborrel en personeelsfeesten. Geld enzo.... Werken bij bol.

    com is uitdagend en daar zetten we uiteraard iets tegenover. Naast salaris, ontvang je ook een jaarlijkse prestatiegerichte bonus, vakantiegeld, 29 vakantiedagen, woon-en werkverkeer regelingen, aanvullende premievrije verzekeringen en meer.

    Jouw sollicitatieprocedure Je solliciteert We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 weken weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.

    Eerste contact We bellen om het eerste gesprek in te plannen. Prangende vragen kun je dan al meteen stellen. In het echt’ ontmoeten Dit eerste gesprek zien we als een kennismaking.

    We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen. Het vervolggesprek Smaakt het naar meer? Dan gaan we in het tweede gesprek de inhoud in.

    Hiervoor vul je eerst een online assessment in met persoonlijkheidsvragenlijst, capaciteitentest en een case. Wij lichten de functie en het team toe.

    Wederzijdse liefde Twee gesprekken zijn vaak genoeg om een goed beeld te krijgen. En als onze liefde wederzijds is, dan begint jouw carrière bij bol.

    com. : ) Nog vragen? Neem dan contact op met Jisk Vermeulen Recruiter jvermeulen bol.com linkedin.com / in / jiskvermeulen Bij twijfel.

  • Doe de "Ben jij bol.com test"! Doe de test Solliciteer direct Maak jij een feestje van huishuidelijk werk? Wij wijzen je graag op het volgende : Voornaam Achternaam E-mail Telefoonnummer LinkedIn Wat je met ons wilt delen Verwijder Cv (Word of pdf, max.
  • 10 MB) Upload Upload nog een document + Verwijder Motivatie, etc. (Word of pdf, max. 10 MB) Upload Verstuur sollicitatie Top! We hebben je sollicitatie ontvangen Hou je mailbox in de gaten.

    Klik voor confetti Ben jij bol.com? De toekomst van retail bij bol.com Ontdek meer 5 min. Business Thuiswerken, hoe blijf je fit?

    3 min. Data & Analytics Een interview met Clint Rooijakkers Nu geen baan voor jou? Meld je dan aan voor onze jobalert Meld je aan Volg ons op LinkedIn Volg ons op Facebook Volg ons op Glassdoor Volg ons op Magnet.

    me Contact Privacy Cookies Veelgestelde vragen 1999-2020 bol.com b.v English? Zoeken Inloggen Werken bij Expertises Vacatures Stages Verhalen Contact Sluiten

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier