Bureaumedewerker huisarts+punt
Stichting Amsterdamse Gezondheidscentra
Amsterdam, Noord Holland
4 dagen geleden

Huisarts+punt is een samenwerking van ziekenhuizen en huisartsen, waarbij consultatie van specialisten ingezet wordt in de 1e lijn om onnodige verwijzing naar de 2e lijn te voorkomen.

De consulten kunnen schriftelijk, fysiek of middels (video)bellen plaatsvinden.

Inmiddels is huisarts+punt een uitdagende dynamische organisatie geworden, waar een groeiend aantal verzoeken landt over transmurale samenwerking op verschillende manieren en locaties.

Wij zoeken een bureaumedewerker die de coördinatie van de planning, de afstemming met specialisten en de bewaking van de diverse processen op zich neemt.

Organisatie huisarts+punt

Het concept voor huisarts+punt is ontwikkeld in 2015 naar aanleiding van een inspirerend bezoek door huisartsbestuurders en ziekenhuisbestuurders aan de stadspoli in Maastricht.

In 2018 zijn uiteindelijk daadwerkelijk de eerste fysieke consulten gestart. Huisarts+punt is een kleine organisatie die gebruik maakt van het bedrijfsbureau van de Stichting Amsterdamse Gezondheidscentra (SAG) voor declaraties, financiële administratie, contracten, verzekeringen etc.

De fysieke consultaties worden momenteel gedaan op de locaties van de huisartsenpost in het BovenIJ Ziekenhuis in Noord, de OLVG-poli (Spuistraat) in het Centrum, het MC Jan van Goyen in Zuid en het MC Ganzenhoef in Zuid-Oost.

Huisarts+punt heeft een medisch en een algemeen coördinator; de bureaumedewerker rapporteert aan de algemeen coördinator.

Wat verwachten wij?

Je zorgt voor soepele planning en afhandeling van consulten; je bent het aanspreekpunt voor alles dat te maken heeft met de planning van afspraken van patiënten bij huisarts+punt en de administratie rond de consultaties.

Dit betekent de volgende werkzaamheden :

  • Afstemming van de dagen / tijden van spreekuren met specialisten;
  • Aanmaken en bijhouden agenda’s in het huisartseninformatiesysteem (Scipio);
  • Versturen agenda’s naar specialisten;
  • Inwerken / informeren assistenten die patiënten opbellen voor het maken van afspraken;
  • Consulten boeken in Scipio;
  • Wachttijden bijhouden, bewaken en zondig aanpassen;
  • Mails uit de info-mailbox beantwoorden.
  • Wat breng je mee?

  • Je kunt goed het overzicht behouden;
  • Je werkt nauwkeurig;
  • Je beschikt over een klantvriendelijke benadering;
  • Je weet je gastvrij op te stellen in ingewikkelde situaties;
  • Je bent stressbestendig;
  • Je beschikt over basale administratieve computervaardigheden;
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een medische achtergrond strekt tot aanbeveling;
  • Je hebt minimaal een MBO diploma niveau 3.
  • Wat bieden wij?

  • Je bent 20 uur per week beschikbaar voor het vervullen van de functie, en je bent flexibel om dit te verdelen over minimaal 4 dagen per week;
  • Je hebt de mogelijkheid tot thuiswerken. Werken op locatie (in één van de gezondheidscentra van de Stichting Amsterdamse Gezondheidscentra) in Amsterdam is ook mogelijk;
  • Salariëring volgens CAO Huisartsenzorg in schaal 3 (max. € 2.706,00 bruto per maand) bij een fulltime aanstelling.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier