Als Logistiek Administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor het uitvoeren van diverse administratieve taken op het gebied van Order Fulfilment of voorraadbeheer.
Je gaat aan de slag met de administratieve taken omtrent orders van de klant. Ook het stuk voorraadbeheer zal onderdeel zijn van deze functie.
Samen met jouw collega’s analyseer je de fysieke voorraden en vergelijk je deze met het systeem. In deze functie werk je veel met het voorraadsysteem op de computer (SAP) en kan het zo zijn dat je regelmatig tussen de magazijnstellingen te vinden bent om de fysieke voorraad in het magazijn te tellen.
Waar kom je te werken?
Momenteel wordt ons nieuwe DC gerealiseerd in Nieuwegein. Jij gaat onderdeel uitmaken van een nieuw op te zetten team waarbij veel ruimte is voor eigen inbreng.
Jouw team bestaat uit 4-8 operationele collega’s. Je rapporteert in deze rol aan de Operations Manager. Daarnaast heb je intensief contact met de afdeling Customer Service en het warehouse.
Op een informele wijze wordt er elke dag gewerkt in een LEAN en dynamische omgeving. Er wordt in dagdiensten gewerkt waarbij de werktijden voor deze functie tussen 07.
00-18.00 uur zijn van maandag t / m zaterdag.
Wij zijn op zoek naar een klantgerichte collega die sociaal en communicatief vaardig is. Je hebt analytisch vermogen en bezit cijfermatig inzicht.
Met jouw hands-on mentaliteit en flexibele houding weet jij je goed staande te houden in de dynamiek van de organisatie.
Je bent vaardig met het Officepakket, Word en Excel hebben voor jou dan ook geen geheimen. Daarnaast breng je de volgende kennis en ervaring met je mee :
Wat bieden wij?
Er is bij CEVA veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en ambities. We bieden volop carrièremogelijkheden en denken in kansen.
Nieuwsgierig?
Solliciteer direct via onderstaande knop of neem voor meer informatie contact op met Robin Janssen Corporate Recruiter, via robin.janssen cevalogistics.com.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.