Medewerker administratief vastgoedbeheer
USG - Start People
Maastricht
22 uur geleden

Bedrijfsomschrijving

Het team Vastgoed maakt onderdeel uit van het beleidsveld Ontwikkeling binnen het organisatieonderdeel Beleid en Ontwikkeling van de gemeente Maastricht.

Door middel van beschikbaarstelling en exploiteren van gemeentelijk vastgoed (op basis van bedrijfseconomische principes) alsook de vervaardiging van bouwgrond bij locatieontwikkelingen (gemeentelijke grondexploitaties) levert het team Vastgoed een bijdrage aan de beoogde / gewenste ontwikkeling van de stad Maastricht.

Het team Vastgoed kent drie clusters, nl. cluster Geo- en Vastgoedinformatie, cluster Plan- en Vastgoedeconomie,Verwerving en Uitgifte en cluster Beheer en Exploitatie.

Binnen dit laatste cluster zijn we op zoek naar een medewerker administratief vastgoedbeheer.

Functieomschrijving

Ben jij administratief sterk aangelegd? Heb jij ervaring op het gebied van Vastgoed? Dan zoeken wij jou!

Start People Heerlen is in opdracht van de gemeente Maastricht op zoek naar een administratief medewerker vastgoedbeheer.

Als administratief medewerker vastgoedbeheer ben je verantwoordelijk voor de administratieve en financiële dagelijkse exploitatie van een gedeelte van de totale gemeentelijke vastgoed-portefeuille.

Dit doe je zowel zelfstandig alsook in teamverband.

Daarnaast fungeer je als eerste aanspreekpunt voor contractpartijen (zowel intern als extern) inzake alle dagelijkse aangelegenheden.

Hiervoor maak je gebruik van geautomatiseerde databases waaronder de verhuurmodule VBSonline.

Tot slot initieer je voorstellen en voer je zelfstandig onderhandelingen over exploitatiebeheer, aan- verkoop van gemeentelijke eigendommen en houd je je bezig met het opstellen van huur- en andere overeenkomsten (o.a. zakelijke rechten).

Dit ben jij :

  • Je hebt een MBO / HBO werk-en denkniveau (bij voorkeur met een middelbare / hogere beroepsopleiding);
  • Je hebt kennis en relevante werkervaring op het gebied van vastgoed en met het beoordelen en opstellen huur-pachtovereenkomsten.
  • Je hebt uitgebreide kennis en ervaring van Outlook, Word, Excel en verhuuradministratiesysteem (Horizon);
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke vaardigheden;
  • Je hebt het vermogen om zelfstandig te functioneren in stressgevoelige situaties;
  • Je bent in bezit van rijbewijs B.
  • Je hebt gevoel en inschattingsvermogen voor politiek / bestuurlijke verhoudingen.
  • Arbeidsvoorwaarden

    Wij bieden jou een boeiende parttime baan binnen de gemeente Maastricht voor 24 uur per week. Salariëring vind plaats conform de gemeentelijke cao.

    Deze functie is ingeschaald in schaal 9 met een minimum van €2.756,- en een maximum van €4.048,- bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband.

    Salaris is afhankelijk van opleiding en ervaring.

    Verder bieden wij :

  • 25 vakantiedagen op jaarbasis pro rato
  • 8,33% vakantiegeld waarvan 0,33% netto wordt uitbetaald
  • Jouw eigen digitale portaal waar jij alles online regelt
  • Toegang tot GoodHabitz, met de keuze uit ruim 150 verschillende cursussen
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier