Klantenservice medewerker
randstad
Leiden, NL
1 dag geleden

Functieomschrijving

Heb jij ervaring in telefonisch klantcontact en is dit wat jij graag doet; het helpen van een ander? Lijkt het jou leuk om studenten te helpen bij randzaken van hun studie?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als klantenservice medewerker bij NTI, locatie Leiden, ga jij bij deze functie hbo-studenten helpen.

wat bieden wij jou

  • € 2316,- obv 40 uur
  • Uitzicht op een direct dienstverband
  • Kantoor / thuis
  • 32 - 36 uur per week
  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden
  • NTI de specialist in flexibel opleiden
  • wie ben jij

    Als klantenservice medewerker bij NTI ben jij het visitekaartje van de organisatie. Daarom is het belangrijk dat jij iedereen vriendelijk te woord staat.

    Met jouw probleemoplossend vermogen zorg je ervoor dat elke student geholpen wordt. Hierbij is het belangrijk dat jij de juiste balans weet te vinden in het belang van de klant en de organisatie.

    Om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren ben jij in staat om veel te schakelen met verschillende afdelingen en ben jij stressbestendig.

    Een echte NTI'er is ambitieus, flexibel, resultaatgericht en hulpvaardig. Meedenken en initiatief nemen zijn dus zeker kwaliteiten die worden gewaardeerd.

    Kan jij je hierin helemaal vinden? Dan zijn wij op zoek naar jou!

  • Je hebt HBO werk- en denkniveau
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar
  • Je kan snel schakelen tussen verschillende systemen en kanalen
  • Je hebt minimaal één jaar ervaring in een klantenservice functie
  • wat ga je doen

    Als klantenservice medewerker, of Mentor zoals ze het bij NTI noemen, zorg je ervoor dat de hbo- en masterstudenten zorgeloos kunnen studeren.

    De studenten komen bij jou met alle praktische vragen rondom het studieproces. Denk hierbij aan het adviseren over studieplanning, curriculum wijzigingen, ontbrekende studieresultaten, etc.

    Je helpt elke student via de verschillende kanalen; telefoon, email en Whatsapp. Om de vragen goed te kunnen beantwoorden schakel jij veel met andere afdelingen.

    Ondertussen houd je zowel het belang van de klant als van de organisatie goed in de gaten. Ook neem je deel aan projecten met andere afdelingen in het kader van o.

    a. procesverbetering, bijvoorbeeld het optimaliseren van het intranet.

  • Hbo-studenten helpen met vragen via telefoon, email en Whatsapp
  • Veel schakelen met andere afdelingen om de hbo-student zo goed mogelijk te kunnen helpen
  • Deelnemen aan projecten voor procesverbeteringen
  • waar ga je werken

    NTI is de spcialist in flexibel opleiden. De organisatie biedt ruim 850 opleidingen aan, van een beroeps- of hobbycursus tot volledige mbo-opleidingen of hbo bachelor.

    NTI is een middelgroot bedrijf en kenmerkt zich door innovatieve onderwijsmethodes. De interne organisatie is informeel, professioneel en heeft ruimte voor de inbreng van medewerkers.

    Een NTI'er is ambitieus, flexibel, resultaatgericht en hulpvaardig.

    Als klantenservice medewerker (Mentor hbo-studenten) kom je te werken in het team Hbo studiebegeleiding. Dit team is onderdeel van de gehele afdeling klantcontactcentrum.

    Het is een hecht team, iedereen wordt snel opgenomen in de groep.

  • Een topteam met vakkundige, leuke en enthousiaste collega's!
  • Reiskostenvergoeding
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Interne ontwikkelingsmogelijkheden, ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
  • De intentie is om jou een direct dienstverband aan te bieden bij NTI. Je krijgt dan toegang tot een ruim opleidingsbudget (keuze uit alle opleidingen!) om je continue te blijven ontwikkelen in jouw vakgebied.
  • sollicitatie

    Ben jij de klantgerichte kandidaat die wij zoeken? Wacht dan niet langer en laat je CV en motivatie achter door op de onderstaande solliciteer knop te klikken.

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Sollicitatieprocedure

    Om te reageren op onze vacatures voer je eenmalig je gegevens in. Hierdoor maak je automatisch een account aan op Mijn Randstad.

    Vanuit Mijn Randstad reageer je voortaan snel en eenvoudig op vacatures, kun je je gegevens beheren, je sollicitaties of salaris bekijken en nog veel meer.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier