Community Manager
Compass Group
Utrecht
1 dag geleden

Omschrijving

Ben jij een community builder pur sang en heb jij veel affiniteit met Food & Hospitality?

Voor ons contract bij de Rabobank zijn wij op zoek naar Community Manager 30 uur per week.

Wat ga je doen

Het creëren van een community binnen de Rabobank voor alle medewerkers van verschillende afdelingen is van grote meerwaarde.

Zij kunnen van elkaars expertise gebruikmaken en hun interne netwerk uitbreiden. Een community ontwikkelen heeft tijd en een strategie nodig.

Het begint bij een vaste plek waar de offline ontmoeting kan plaats vinden. In onze restaurants vind je niet alleen goede koffie, een lekkere maaltijd, maar het is ook de plek waar je even kunt relaxen of toevallige ontmoetingen met collega’s kan creëren (serendipiteit) .

Meet, Eat, Connect en Share.

Als community manager ben jij verantwoordelijk voor het creëren van deze community. Op basis van persoonlijke gesprekken met de stakeholders binnen de Rabobank ga je op zoek naar de behoeften en vertaalt deze samen met de Account & Hospitality manager in een activiteitenkalender.

De initiatieven hebben vaak een lokaal karakter en zijn gericht op het samenbrengen van mensen. Hierbij zoek je ook de verbinding met externe partijen en lokale initiatieven.

Deze activiteiten komen grotendeels voort uit de overlegstructuur met enkele leden van de community.

Jij bent online en offline actief. Dit betekent dat jij initiatieven deelt op social media, maar ook samen met de Account & Hospitality manager activiteiten en evenementen organiseert voor medewerkers van de Rabobank en eventueel bezoekers van buitenaf.

Tevens ben jij verantwoordelijk voor onze digitale aanwezigheid. De social mediakanalen geven letterlijk een kijkje in de keuken’ en zijn de basis van de gastbeleving.

Ook zijn hier de menu’s te vinden en delen we informatie over bijvoorbeeld ons veganistische aanbod. Maar ook interessante samenwerkingen met lokale leveranciers een boeiend interview met één van onze medewerkers of een grappige vlog plaats jij op deze kanalen.

Om de medewerkers van de Rabobank te verleiden onze restaurants te bezoeken en om variatie te bieden, organiseren wij verschillende acties met uiteenlopende thema’s.

De basis hiervan is onze marketingkalender. Elke maand staat in het teken van een bepaald thema en koppelen wij aan het aanbod van de horeca.

Jij bent verantwoordelijk voor de uitingen die betrekking hebben tot deze thema’s.

Jouw belangrijkste taken zijn :

  • Allereerst ben jij verantwoordelijk voor het creëren van een community binnen de Rabobank zowel online als offline. Het actief benaderen van de juiste afdelingen / mensen is hierin belangrijk.
  • Het opstellen van het strategisch communicatie- en marketingplan en uitvoering geven hieraan;
  • Verbinding zoeken met enerzijds medewerkers van de Rabobank maar ook met lokale initiatieven, scholen en bedrijven in de omgeving van onze panden.
  • In samenwerking met de Account & Hospitality Manager diverse activiteiten initiëren en uitvoeren om een hechtere community te creëren en / of om onze restaurants te promoten.
  • Jij bent verantwoordelijk voor alle communicatie in en rondom onze restaurants zowel online als offline zoals bijvoorbeeld narrow casting, signing, promotiemateriaal etc.
  • en bewaakt hierbij uiteraard onze huisstijl.

  • Tevens ben jij verantwoordelijk voor het beheren van onze social media kanalen en het creëren van content.
  • Wie ben jij

  • Jij bent een marketing en communicatie professional met veel affiniteit met Food & Hospitality.
  • Jij straalt positiviteit uit en bent ons visitekaartje.
  • Jij kan zeer zelfstandig werken (jij bent alleen in deze functie) en weet prioriteiten te stellen.
  • Jij weet als geen ander hoe je de verbinding zoekt en een community creëert.
  • Behoefte weet jij te vertalen naar gerichte communicatie, acties en activiteiten.
  • Jij hebt ervaring met het beheren van en het creëren van content voor diverse social media kanalen.
  • Jij bent innovatief, creatief en uiteraard a great communicator!
  • Wat bieden wij jou

  • Naast een uitdagende functie in een dynamische, innovatieve werkomgeving bieden wij goede primaire- en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Zo bieden wij jou onder andere :

  • Marktconform salaris passend bij functie en ervaring;
  • Contract voor bepaalde tijd voor 30 uur per week. Uiteraard hebben wij de intentie dit contract om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd;
  • 25 vakantiedagen en ADV dagen op basis van een fultime dienstverband;
  • 8% vakantiegeld uitbetaald in de maand mei.
  • Daarnaast bieden we op fulltime basis onder meer de volgende aanvullende arbeidsvoorwaarden :

  • Maandsalaris uitbetaald op of rond de 26e van elke maand;
  • Korting op een collectieve ziektekostenverzekering via Menzis;
  • Lunchkosten regeling;
  • Mogelijkheid tot fiscale uitruil reiskosten;
  • Een pensioenregeling;
  • Korting op diverse verzekeringen zoals inboedelverzekering of autoverzekering etc. via AON.
  • Een internationale organisatie met een goede back office en ondersteuning vanuit het servicekantoor.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier