Start als Technisch Klantenservice Medewerker in Rotterdam
YoungCapital
Rotterdam, NL
22 uur geleden
source : Officevacatures

Onze opdrachtgever, de Nederlandse Energie Maatschappij, is in zeer korte tijd uitgegroeid tot de top 5 van de grootste energieleveranciers in ons land.

Ze kan het best worden omschreven als : jong, ondernemend, ambitieus en enthousiast. Je bent lid van het team en zo word je ook behandeld.

Als klantenservice medewerker ben jij het allround aanspreekpunt voor de particuliere klanten van de Nederlandse Energie Maatschappij (NLE) voor het 3-

1 pakket. Je hebt je eigen werkplek en je wordt gebeld door klanten. Het pakket houdt in : energie, telefonie en internet.

De vragen die zij kunnen stellen kunnen gaan over : de persoonlijke NLE pagina van de klant, meterstanden, facturaties en betalingen, onderhoudsbeurten voor de CV-

ketel, storingen, het wifi kastje etc. De klanten bellen vooral 's avonds en in weekenden, hier moet je dus flexibel beschikbaar voor zijn tussen de 24 en 40 uur per week.

De klantenservice afdeling is één van de belangrijkste afdelingen voor NLE. De klanten ervaren een probleem of er is iets onduidelijk.

Door je enthousiasme, inlevingsvermogen en oplossingsgerichtheid zorg je ervoor dat de klanten zo goed mogelijk worden geholpen.

Dit is ook voor jou als klantenservice medewerker erg belangrijk, want de klanten beoordelen de gesprekken. Als klantenservice medewerker ga je voor het allerhoogste en de best mogelijke oplossing voor de klant.

Elke maand volgt er een beoordelingsgesprek met de teamleider, waarbij er gekeken wordt naar de klantbeoordeling en de afhandel-

en nawerktijd. De afhandel- en nawerktijd geven je de structuur om je gesprekken niet onnodig langer te laten duren. Naast deze plijers is de werkhouding ook erg belangrijk.

NLE werkt met autonome teams. Een actieve houding en verantwoordelijksgevoel zijn belangrijke thema's binnen de afdeling.

Geïnteresseerd? Solliciteer dan direct!

Functieeisen

  • Minimaal mbo4-werk- en -denkniveau;
  • Beschikbaar voor een betaalde training vanaf 15 oktober;
  • Je bent flexibel beschikbaar voor avonden en zaterdagen;
  • Aantoonbare ervaring met klantcontact is een pré;
  • Geduld, inlevingsvermogen, communicatief en technisch inzicht.
  • Bedrijfsomschrijving

    YoungCapital helpt jongeren hun potentieel te ontdekken en te ontwikkelen. Want jong talent is het groeikapitaal dat elk bedrijf nodig heeft.

    Met hun frisse kijk en eindeloze energie kunnen ze de wereld veroveren. Als digital natives hebben ze nieuwe ideeën over werken.

    Ze zijn ambitieus, creatief, flexibel en connected. Ze jagen vernieuwing aan bij organisaties. Bij YoungCapital doen we er alles aan om het beste naar boven te brengen bij jongeren en bedrijven, zodat ze elkaar blijven stimuleren tot groei.

    Wij zijn connected heart en made of energy. Dat voel je als je bij ons binnenstapt. Oh, en we hebben plezier in wat we doen.

    Arbeidsvoorwaarden

  • Een bruto uurloon van € 10,96 exclusief vakantie uren;
  • Het is een functie t / m september 2019;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 5 km;
  • Een functie op een toffe locatie in hartje Rotterdam binnen een informeel team;
  • Een functie waarbij je meerdere skills zal ontwikkelen.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier