Service Manager
NEP The Netherlands
HIlversum, Noord-Holland, NL
1 dag geleden

Van de Oscars tot de Olympische Spelen, bij ons is het altijd showtime. Hier hoef je geen saaie dagen te verwachten. Wij staan altijd klaar om er een echt spektakel van te maken.

Onze opdrachtgevers verwachten immers niet anders. Ze rekenen op ons om de grootste evenementen ter wereld te produceren en zichtbaar te maken voor een wereldwijd publiek

Samen met meer dan 4.500 mensen ondersteunen wij producties in meer dan 65 landen, op alle 7 continenten. Je hoeft dus niet te verwachten dat je bij ons altijd op dezelfde plek zit.

Service Manager

Door het succes en de groei van ons bedrijf is er een vacature ontstaan voor een Service Manager. Ben jij toe aan de volgende stap in je carrière?

Dan bieden wij een mooie kans!

De uitdaging

Als Service Manager bij NEP ga je aan de slag op de afdeling Service & Procesmanagement. Deze afdeling draagt zorg voor het continu onderhouden en verbeteren van de dienstverlening door middel van het maken van afspraken over, het monitoren van en het rapporteren over de prestaties van de organisatie.

De IT Serviceorganisatie van NEP werkt volgens de Information Technology Infrastructure Library (ITIL) methodiek om ervoor te zorgen dat NEP een hoogwaardige dienstverlening kan leveren met een constante kwaliteit.

Als Service Manager bedien je de grootzakelijke klanten van NEP en zorg je ervoor dat zij meer dan tevreden zijn over de diensten die wij leveren.

Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering, monitoring en verbetering van de geleverde dienstverlening. Daarbij zorg je dat de afgesproken Service Levels gegarandeerd worden en een hoogwaardige dienstverlening met een constante kwaliteit geleverd kan worden.

Daarnaast draag je ervoor zorg dat de service rapportages worden uitgestuurd en heb je regelmatig service reviews met onze klanten.

Je bewaakt beheerprocessen en initieert verbetervoorstellen om de service te verbeteren. Ook het schrijven van SLA’s behoort tot jouw takenpakket.

Deze vertaal je naar praktische oplossingen, zowel intern als extern.

Ben jij :

in staat je collega’s te inspireren om vanuit een service gedachte te werk te gaan? iemand met een hands-on mentaliteit die in staat is mee te helpen de afdeling service management naar een hoger niveau te tillen?

  • Een kei in het opbouwen en onderhouden van relaties?
  • Daarnaast :

  • Beschik je over ten minste drie jaar werkervaring als service manager;
  • Heb je een sterk analytisch vermogen en heb je je HBO- of WO studie afgerond met een diploma;
  • Is het belangrijk dat je niet bang bent voor dynamiek en continu verandering, bij NEP zijn we constant in ontwikkeling en dit biedt de mogelijkheid om een actieve bijdrage te leveren aan de service mindset binnen ons bedrijf;
  • Heb je relevante servicemanagement certificeringen behaald, zoals bijvoorbeeld ITIL v3 / v4
  • Wat kun je verwachten

    Wij bieden een leerzame, afwisselende baan in een open en collegiale werksfeer. Je werkt in een enthousiast en gepassioneerd team en wordt goed opgeleid en begeleid tijdens je inwerkperiode.

    Humor en plezier staan centraal in het werk. Je krijgt alle kansen je verder te ontwikkelen, te specialiseren of door te groeien, sterker nog : dit stimuleren we zelfs! Uiteraard bieden we een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier