Hier kom je terecht
Binnen Hallmark maak je deel uit van de afdeling Digital waar jij het team zal versterken dat bestaat uit 32 gepassioneerde digital natives.
Samen met jouw team heb jij de missie om mensen in het hart te raken met ons platform en onze producten, de gebruikerservaring continue te verbeteren en de commerciële doelstellingen te behalen.
Het team wordt gedreven door het ontwikkelen van slimme digitale innovaties met als doel hard te groeien. We zien de klant als onze ultieme stakeholder en (bestel)gemak als belangrijke pijler voor succes.
Zo ziet jouw rol eruit
Als PO van ons development team ben je samen met de andere PO’s (Marketing, CRM, UX / UI, CRO) en de Head of Digital verantwoordelijk voor de incrementele verbetering van ons platform bestaande uit back end technologie en meerdere front-end sites en apps.
In deze functie heb jij als doel om het internationale Hallmark E-commerce platform naar een hoger niveau te tillen. Jouw voornaamste taken en verantwoordelijkheden als Product Owner zijn :
De standplaats van deze functie is Capelle aan den IJssel en onze markt bestrijkt meerdere delen van Europa. Je rapporteert direct aan de Head of Digital.
Zijn we een match?
Analytisch, klant gericht, overtuigend, communicatief, aansturend, besluitvaardig, zelfverzekerd, veerkrachtig, stress bestendig en planmatig.
Dit zijn keywords die jou omschrijven.
Check, check, dubbelcheck
Zie jij jezelf al schitteren binnen Hallmark? De formaliteiten zijn ook van belang, dus check nog even of je voldoet aan onderstaande eisen :
Wat bieden wij
Ben jij er klaar voor om als Product Owner E-commerce aan de slag te gaan?
Herken jij jezelf volledig in bovenstaand profiel en maak je graag onderdeel uit van het team? Dan nodigen wij je uit om te solliciteren met je CV en motivatiebrief via de 'Solliciteren'-knop
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.