Medewerker klantenservice
Primatch werft voor Q Care medical services
Oisterwijk, NL
6 dagen geleden
source : Joof.nl

Q Care in Oisterwijk is op zoek naar eenCoördinerend Customer Service Medewerker. Vanwege uitbreiding en omde hoogste kwaliteit in onze service te kunnen blijven garanderenzijn wij per direct op zoek naar een ervaren Customer ServiceMedewerker met coördinerende taken.

Organisatie De zorgsector issterk aan verandering onderhevig en de kwaliteit van de zorg isdaarbij van essentieel belang.

  • Q Care heeft zich gespecialiseerd ophet gebied van wondverzorging en we kunnen ons met trots expertnoemen op het gebied van wond, - en ;
  • Wij onderscheiden ons in demarkt door onze kwalitatieve dienstverlening, servicegerichtheid enproducten. Doorligwonden vereisen speciale aandacht.

    De juistebeoordeling in combinatie met de beste toepassing van de productenzijn cruciaal om het genezingsproces te optimaliseren.

    Het isdaarbij onze ambitie om continue te verbeteren en te innoveren metals doel de kwaliteit van leven van onze cliënten te verbeteren.

    Dit doen wij door het indiceren, adviseren en beheren vananti-decubitus hulpmiddelen en wondzorg, onder andere in opdrachtvan Zorgverzekeraars, Thuiszorgorganisaties en Zorginstellingen.

    Functie Als ervaren Coördinerend Customer Service Medewerker vervulje een centrale rol in het dagelijkse klantcontact met onzeklantenkring.

    Je overziet de taakstelling van de afdeling en jecoördineert de wekelijkse werkzaamheden van het team (circa 5collega’s).

    Enige leidinggevende ervaring heb je reeds opgedaan, jeweet wat dienstverlening is en hoe je een team inzet om de klantdaarbij de beste ervaring te bieden.

    De beste klantwaarde en-ervaring zijn de uitgangspunten waarop jij stuurt, coacht en deafdeling op een hoger plan brengt in haar ontwikkeling naar een nogprofessionelere organisatie.

    Daarbij werk je mee in het team en hebje geregeld overleg met de operationeel manager aan wie je ookrapporteert. Je werkt in een gemotiveerd en hecht team, wat zichkenmerkt door klantgerichtheid in combinatie met enthousiasme,persoonlijkheid en structuur om commerciële kansen te realiseren.

    In deze rol ben je verantwoordelijk voor : Verdere ontwikkeling enprofessionalisering van onze Customer Serviceafdeling. Coördinerenvan de voortgang van de verschillende werkzaamheden op de afdeling.

  • Het verzamelen, rapporteren en analyseren van kengetallen. Opvolgenen verwerken van (telefonisch) klantcontact. Uiteenlopendeadministratieve werkzaamheden;
  • van dossiervorming tot factureringen crediteurenbeheer. Wij zoeken iemand met : Minimaal HBO werk, -endenkniveau. Tenminste 5 jaar werkervaring in een soortgelijkefunctie.

    Enige leidinggevende ervaring is een pré. Ervaring in dedienstverlening en hoe je de klant daarbij de beste ervaring kanbieden.

    Initiatief en in staat om vooruit te kunnen denken om hetwerk efficiënter te laten verlopen en problemen snel op te lossendan wel voorkomen.

    Goede kennis en vaardigheid van Word en Excel.Continue behoefte naar verbeteringen en (persoonlijke) uitdagingen.Sociaalvaardige, communicatieve en motiverende teamspeler.

    Accuraat, doortastend en tegelijk flexibel. Deze functie biedt meerdan alleen een uitdaging : Betreft een fulltime functie, 32 uur isbespreekbaar.

    Marktconforme arbeidsvoorwaarden. Functie metafwisselend karakter en verantwoordelijkheid. Een dynamischeomgeving met enthousiaste collega’s.

    Mogelijkheid voor persoonlijkeontwikkeling. Volop ruimte om een bijdrage te leveren aan eenbedrijf in ontwikkeling. Bij Q Care lever je topwerk Bij alles watwe doen staat het welzijn van onze cliënten centraal.

    Daarom zorgenwij dat jij topwerk kunt leveren. En dat merk je. Je werktbijvoorbeeld in een fijne, moderne werkomgeving. Je werkt met stateof the art technologie en zorgvuldig uitgedachte processen.

    En datallemaal in een warme, open werksfeer waarin mensen op een prettigeen respectvolle manier met elkaar omgaan. Interesse?

    Ben je op zoeknaar een veelzijdige en afwisselende baan in een dynamischeonderneming, mail je CV en motivatie dan via de sollicitatiebutton.

    Uiterlijke reactiedatum is 5 januari. Voor meer informatie overdeze functie kun je bellen met Q Care medical services en vragennaar Evelien van der Gouw, telefoonnummer 013 5220606 of kijk opPrimatch ondersteunt Q Care medical services bij de werving vandeze vacature.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordtniet op prijs gesteld.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier