Servicedeskmedewerker (vaste baan)
Clarox
(vaste, NL
4 dagen geleden

BedrijfscultuurBinnen deze privékliniek worden patiënten geopereerd of behandeld binnen verschillende specialismen met als voorbeeld een sportblessure of huidaandoeningen.

De IT omgeving bestaat uit een groot aantal bedrijfsspecifieke applicaties die voornamelijk gericht zijn op de medische afdelingen of veilige omgevingen voor het patiëntendossier.

Daarnaast werken zij binnen een Microsoft omgeving en bied je ondersteuning op de kantooromgeving.Functieomschrijving

Als Servicedesk Medewerker ben jij het centrale aanspreekpunt binnen de organisatie wat betreft ICT incidenten. Je maakt onderdeel uit van een IT focusteam waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent bij storingen, wijzigingen en vragen.

Jij controleert vervolgens de tickets op correctheid van informatie en doet het eerste onderzoek, om zo vervolgens met leveranciers en beheerders te schakelen om zo het ticket op de juiste manier op te volgen en op te lossen.

Naast het coördineren van tickets zal je ook verantwoordelijk zijn voor de communicatie intern. (bij wijzigingen, of anders).

En zal je ook werkzaam zijn op diverse locaties om zo nieuwe apparatuur aan te sluiten, werkplekbeheer uit te voeren en om laagdrempelige netwerkzaken in te regelen.

Je bent verantwoordelijk voor het volgende :

  • Je bent het eerste aanspreekpunt binnen je aangewezen ICT focusteam bij storingen, wijzingen en vragen.
  • Je houdt, samen met je collega-servicedesk medewerkers, de algemene ICT mailbox bij, schoont deze op en schiet tickets in ons eigen systeem en / of handelt deze af.
  • Je controleert de inhoud van de tickets op correctheid van informatie en doet het eerste onderzoek.
  • Je hebt direct contact met leveranciers en maakt tickets aan bij hen voor issues die spelen.
  • Je bewaakt de voortgang van de problemen en zorgt voor de communicatie.
  • Je zet zaken die niet opgelost kunnen worden door naar collega in het beheerteam.
  • Je bent samen met je collega-collega-servicedesk medewerkers verantwoordelijk voor de bezetting op de afdeling en je borgt samen dat de telefoon goed wordt bemand.
  • Je zorgt voor de communicatie binnen de organisatie bij storingen die effect hebben op een groot deel van de organisatie.
  • Je neemt wekelijks deel aan meetings met de focusmanager en het beheerteam.
  • Je voert taken uit die voortvloeien uit projecten.
  • Je draait mee in de storingsdienst buiten de reguliere openingstijden.
  • Functie-eisen

    Als Servicedesk Medewerker beschik je over het volgende :

  • Mbo / hbo werk- en denkniveau.
  • Afgeronde opleiding op hbo of mbo ICT 3 of 4 niveau; of relevante ervaring waarmee aangetoond kan worden dat je dezelfde kwaliteiten bezit.
  • Ambitie en passie voor ICT.
  • Communicatieve vaardigheden.
  • In bezit van een rijbewijs B.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Een fulltime functie, je start met een tijdelijk contract en hebt uitzicht op een vaste baan.
  • Een opleidingsbudget om te investeren in je persoonlijke ontwikkeling.
  • Een salaris passend bij de functie, afhankelijk van je opleiding en ervaring kun je rekenen op een salaris tussen € 2.
  • 200,- en € 3100,- Euro bruto per maand.

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 8,33% eindejaarsuitkering, 160 vakantie uren per jaar en 72 persoonlijk levensfasebudget uren bij fulltime dienstverband en de mogelijkheid tot fietsplan en sport abonnement.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier