Customer service medewerker
Supertape
Etten-Leur, NL
2 dagen geleden

Treat the customer like you’re the customer'

Blink jij uit in het opbouwen van een duurzame en persoonlijke relatie met klanten en sta jij hen bij in de verschillende stadia van het ordermanagementproces?

Ben jij ambitieus genoeg om verantwoordelijkheid te nemen en met initiatieven te komen om vanuit customer service een concrete bijdrage te leveren aan de verdere groei en professionalisering van Supertape?

Voor de afdeling customer service zoeken wij per direct een :

Jouw hoofdtaak is het optimaal ondersteunen van de klant in de verschillende stadia van het ordermanagementproces met behulp van SAP.

Je verliest daarbij de belangen van Supertape niet uit het oog. Je draagt bij aan het onderhouden van de relaties bij bestaande klanten en ondersteunt de accountmanagers tot in de puntjes.

Door jouw proactieve en commerciële blik, ken je de klant en de business goed. Jij bent gedreven om de kwaliteit van het klantcontact en de performance van Supertape continu te verbeteren.

Gezien de markten waarin Supertape actief is en de diversiteit aan toepassingen brengt dit de nodige uitdagingen met zich mee.

Je werkt samen met je customer service collega’s en accountmanagers en hebt dagelijks contact met collega’s van de afdelingen sales, logistics, planning, finance en QA / QC.

Je wordt begeleid en gecoacht door de customer service manager.

Overige taken en verantwoordelijkheden :

  • regelmatig contact onderhouden met accountmanagers, klanten en prospects
  • nieuwe aanvragen begeleiden en voorbereiden
  • tijdig en correct behandelen van klantvragen en klachten
  • ondersteunen bij het organiseren van internationale transporten
  • Je hebt een :
  • afgeronde mbo-opleiding
  • minimaal 2 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie
  • of een onlangs afgeronde hbo-opleiding in commerciële richting
  • Je spreekt en schrijft de Nederlandse en Engelse taal vlot.
  • Je communiceert gemakkelijk met alle betrokken partijen.
  • Je hebt kennis van MS Office; kennis van SAP is een pluspunt.
  • Je bent klant- en kwaliteitsgericht, oplossingsgericht en gedreven om resultaat te boeken.
  • een marktconform salaris met een maximum van € 2.800,00 bruto per maand
  • 8% vakantiegeld
  • 25 vakantiedagen en de mogelijkheid om extra vakantiedagen bij te kopen
  • functie voor 40 uur per week; een parttime dienstverband behoort tot de mogelijkheden
  • reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer
  • pensioen bij pensioenfonds Grafische Bedrijven (PGB) en WGA-hiaatverzekering bij Nationale Nederlanden
  • vrijwillige deelname aan een collectieve zorgverzekering en een ANW-hiaatverzekering
  • een vooruitstrevende organisatie waar ondernemerschap wordt gewaardeerd en ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling
  • een onboardingprogramma waarmee je kennismaakt met de gehele organisatie
  • vrijwillige deelname aan de personeelsvereniging
  • een kleinschalig team met de mogelijkheid terug te vallen op de kennis en ervaring van directe collega’s
  • 120 betrokken en ambitieuze collega’s
  • Supertape bouwt aan duurzame relaties met haar medewerkers, klanten en leveranciers. Kenmerkend voor Supertape is de platte organisatiestructuur en haar ambitie om continu te verbeteren.

    De werksfeer is informeel en persoonlijk. De collega’s zijn betrokken, behulp-zaam en gedreven.

    In de afgelopen 55 jaar is Supertape uitgegroeid tot een van Europa’s leidende tapeproducenten. Sterk in o.a. ducttapes, dubbelzijdige tapes, voedselveilige tapes, draaghendeltapes en hersluitbare tapes.

    We ontwikkelen en produceren jaarlijks miljoenen vierkante meters tape en verkopen deze wereldwijd in meer dan 40 landen.

    Bel Gilbert van Zanten, customer service manager, op 06 - 51 50 29 73 .

    Enthousiast om aan de slag te gaan als customer service medewerker bij Supertape? Reageer snel op deze vacature.

  • Vul het online in.
  • Of mail je motivatiebrief en cv naar .
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier