MedewerkersHelpdesk / list & routines
26 / 35 uur
Voor onze afdeling helpdesk / list & routines in DCTiel zijn we op zoek naar nieuwe collega’s!
Jouw rol alsmedewerker helpdesk / list & routines :
Tijdens je werk ben je het ene moment bezig metkwaliteitscontroles, het andere moment sta je orders te checken op de juisteprijs.
Daarnaast houd je je bezig met voorraadbeheer binnen het DC of ben je administratieaan het verwerken vanuit de H&M winkels.
Je belangrijksteverantwoordelijkheden :
Retourverwerking vanuit de winkels.
Tijdens het uitvoeren van je taken houd je je aan allewettelijke gezondheids- en veiligheidsprocedures die gelden voor het DC.
Deadministratie verwerk je volgens H&M richtlijnen.
Je profiel :
Je vindt afwisseling in je werk belangrijk en kunt snelschakelen. Je bent een teamspeler en prettig in de omgang. Daarnaast ben je inje functie het visitekaartje namens H&M naar onze leveranciers toe.
Je communiceert rechtuit en handelt eerlijk.
Je kunt feedback geven met de ontwikkeling van jecollega’s als doel.
Je hebt daarnaast een goed ontwikkeld begrip van getallenen bent vertrouwd met de PC (Excel vaardigheden zijn gewenst).
Je bent zowel doordeweeks als in het weekend en ’s avondsbeschikbaar om te werken.
Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woorden geschrift.
Is deze veelzijdige functie jou op het lijf geschreven?Dan leren we je graag kennen!
SOLLICITEER VANDAAG!
Wacht niet en stuur je CV en een korte motivatie waaromjij
geschikt bent voor deze rol naar : Recruiters-NL HM.com.
We kijken uit naar je sollicitatie!