Product Owner Search
bol.com
Utrecht, Netherlands
3 uur geleden
source : Experteer

Hoe maak jijonze klanten blij?Bij bol.com kiezen klanten uit zo’n 20 miljoen leverbare artikelen in een snelgroeiend aantal productcategorieën.

Maar hoe vinden ze het artikel dat perfect bij hen, een familielid, vriend of zakenrelatie past? Dankzij jou!Onze productcatalogus is groot, snelgroeiend en volatiel.

Om klanten een relevante zoekervaring te bieden, is het cruciaal dat databronnen goed worden ontsloten en indexeringsprocessen soepel verlopen.

Bovendien moeten we begrijpen wat klanten met een specifieke query bedoelen. Daar komt bij dat het Search domein bij ons breder is dan alleen zoeken’, want Search algoritmen dienen ook rekening te houden met bijvoorbeeld filters en verfijningen die winkelteams implementeren.

Hoe implementeren we streaming indexering, zodat altijd het actuele aanbod wordt getoond? Hoe stomen we Search klaar voor andere talen?

En hoe voegen we nieuwe features toe, zoals voice en image search?Wat je doetals Product Owner Search Als Product Owner Search ben je verantwoordelijk voor het maximaliseren van de klantwaarde van Search.

Dat doe je niet solo, want je team telt vier developers en een business analist. Bovendien trek je intensief op met stakeholders binnen de winkels, zoals collega’s die content en customer journeys optimaliseren.

Je team zoomt primair in op indexeren en het aansluiten van databronnen. Dat klinkt én is behoorlijk techy, maar vereist wel degelijk diepgaand klantbegrip elke query vertelt een uniek verhaal! Actuele uitdagingen zijn het onderzoeken (en strak inkoppen) van technologische kansen, bijvoorbeeld op het gebied van image en voice search.

Bovendien willen we Waalse klanten dezelfde zoekervaring bieden als hun Nederlandstalige buren. Leer jij de engine een tweede taal?

Je ontwikkelt de lange termijn visie op het Search domein en stimuleert buy-in en enthousiasme voor die visie, zowel binnen het team als bij andere stakeholders.

Dat laatste is belangrijk, want Search heeft raakvlakken met allerlei disciplines en het is aan jou om ervoor te zorgen dat verbeteringen en vernieuwingen ook vanuit bijvoorbeeld customer journey perspectief werken’.

Je zorgt voor de juiste balans en focus met betrekking tot onze experiment-gedreven aanpak, terwijl je borgt dat bestaande functionaliteiten feilloos blijven werken.

Uiteraard opereer je met scherp begrip van de technologische kansen en bottlenecks binnen het domein, want je bent’ je product.

Waarom jij het verschil kunt makenOmdat je na afronding van je master, ervaring als Product Owner hebt opgedaan en je volkomen op je gemak voelt in Agile / Scrum werkomgevingen.

Gegeven het domein, zijn IT en Big Data affiniteit onmisbaar. Net als het talent om mensen te verbinden en te inspireren.

Inclusief onze engineers, want hoe steviger zij achter je visie staan, hoe enthousiaster ze werken en hoe meer impact ze maken.

Even belangrijk als je krachtige visie, is de drive om hands-on te pionieren en te experimenteren. Snelle waardecreatie op basis van prototypes en experimenten is de sleutel tot succes.

Staar je niet blind op functionele designs, maar lever gewoon’ het bewijs dat je concept werkt en run with it. Deze rol vereist diepgaand begrip van achterliggende technische processen, een radar voor projecten die klantwaarde toevoegen en het vermogen om een structuur te creëren die het team focus verleent.

  • 3 redenenwaarom dit (n)iets voor jou isOmdat je meerdere jaren PO ervaring inbrengt, liefst in een vergelijkbaar domeinOmdat je bewezen analytische skills koppelt aan een solide trackrecord op het gebied van data-gedreven keuzesOmdat je jouw visie krachtig kunt onderbouwen en er draagvlak voor kunt creërenOmdat je veel kwaliteiten hebt, maar stakeholdermanagement daar niet toe behoortOmdat je oplossingen pas groen licht durft te geven als de concurrent aantoont dat ze werkenOmdat je niet met engineers kunt communiceren;
  • hun manier van denken wijkt te sterk afAls Product Owner Search drijf je onze ambitie om tot een future fit Search functie te komen, waarbij indexatie en het ontsluiten van databronnen de primaire teamverantwoordelijkheden zijn.

    In deze rol werk je graag en vaak samen met drie andere Search teams, maar ook met counterparts binnen de winkels. De afdeling Retail Technologies bestaat uit meer dan 100 engineers, business analisten, product owners en data analisten.

    Je mag rekenen op een dynamische werkomgeving we innoveren continu en veel ruimte om jouw stempel op de productstrategie te drukken.

  • Omdat bol.com een IT-gedreven organisatie is, sta je vaak met twee benen in de datamodder. Dat moet je dus wel liggen. Net als onze cultuur;
  • gericht op autonomie, cross-functioneel werken en pionieren. Onze kracht is samenwerken op basis van gelijkwaardigheid en elkaar continu verbeteren.

    Solo kom je als Product Owner Search misschien ver, maar samen met je team bereik je de finish.We vinden het belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen maar dat we ook het beste uit elkaar halen.

    Jouw ontwikkeling heb je bij bol.com in eigen handen. Nieuwe collega's krijgen bij bol.com een warm welkom, zodat jij je zo goed en snel mogelijk thuis voelt bij ons.

    Tijdens jouw introductieprogramma bol.com & ik, nemen we je helemaal mee in de bol.com wereld! Werken bij bol.com is uitdagend en daar zetten we uiteraard iets tegenover.

    Naast salaris, ontvang je ook een jaarlijkse prestatiegerichte bonus, vakantiegeld, 29 vakantiedagen, woon-en werkverkeer regelingen, aanvullende premievrije verzekeringen en meer.

    Met lekker eten krijg je blije bol.com'ers. Daarom kan je voor de lunch elke dag terecht in ons eigen restaurant. Of je nu behoefte hebt aan een snelle bite, vette hap of gezonde salade.

    Jouw sollicitatieprocedureJe solliciteertWe bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen 2 weken weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.

    Eerste contactWe bellen om het eerste gesprek in te plannen. Prangende vragen kun je dan al meteen stellen.In het echt’ ontmoetenDit eerste gesprek zien we als een kennismaking.

    We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen.Het vervolggesprekSmaakt het naar meer? Dan gaan we in het tweede gesprek de inhoud in.

    Hiervoor vul je eerst een online assessment in met persoonlijkheidsvragenlijst, capaciteitentest en een case. Wij lichten de functie en het team toe.

    Wederzijdse liefdeTwee gesprekken zijn vaak genoeg om een goed beeld te krijgen. En als onze liefde wederzijds is, dan begint jouw carrière bij bol.

    com. : )De toekomst van retailbij bol.comNu geen baan voor jou?Meld je dan aan voor onze jobalert

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier