Service planner
Timing
OOSTERHOUT NB, NL
2 dagen geleden
  • Combined Shape Standplaats OOSTERHOUT NB
  • Combined Shape Aantal uren per week 40 uur
  • Rectangle Vacaturenummer 10AV042225
  • Rectangle Opleidingsniveau MBO
  • Rectangle Dienstverband Tijdelijk dienstverband
  • Combined Shape Werktijden Kantoortijden
  • Tijdens jouw werkdag :

  • zorg je voor een adequate en snelle opvolging van de klantaanvragen middels een efficiënte planning op basis van capaciteit en beschikbaarheid van mensen en middelen;
  • maak je telefonisch storing analyses voor de buitendienst medewerkers. Tevens zorg je voor een efficiënte routeplanning op basis van afspraak klant en beschikbaarheid van (service)monteurs en chauffeurs, sta je onze klanten op een professionele en klantvriendelijke wijze te woord;
  • maak je de benodigde elektronische documenten voor de servicemonteurs en chauffeurs en na bezoek aan de klant controleer je of alle documenten correct zijn ingevuld en verwerk je deze in het systeem;
  • je initieert bestellingen van de eventueel benodigde onderdelen. Tevens ben je een spin in het web en weet je goed overzicht te houden.
  • minimaal MBO-4 in administratie of logistiek aangevuld met globale kennis van het totale orderproces;
  • ervaring in een soortgelijke functie is een pre;
  • klantvriendelijkheid en communicatief sterk;
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • een initiatiefrijke instelling en beschikken over een hands-on mentaliteit;
  • een procesbewaker die accuraat en ordelijk te werk gaat;
  • een goed inlevingsvermogen en gevoel van eigenaarschap;
  • stressbestendigheid.
  • Wij bieden

    Als service planner ben jij de schakel tussen de klanten en service monteurs en zorg jij dat de klant zo snel mogelijk weer gebruik kan maken van zijn scootmobiel, rolstoel of rollator.

    In deze binnendienst functie ben je verantwoordelijk voor een efficiënte planning en een goede en snelle opvolging van de klantaanvragen, zoals onderhoud, keuringen, reparaties, leveringen en afhalingen alsmede ook het draaien van een transportplanning.

    Onze opdrachtgever biedt een marktconform salaris, een kans op een aanstelling bij het bedrijf en een fijne werksfeer.

    Waar ga je werken?

    Onze opdrachtgever is een bedrijf dat revalidatie- en zorghulpmiddelen levert aan en onderhoudt voor particulieren. Binnen het bedrijf vind je verschillende onderdelen zoals logistiek en reiniging.

    De uitgeleende middelen, zoals rollators, bedden en speciale stoelen komen binnen via het magazijn en moeten worden nagekeken, hersteld en schoongemaakt.

    Daarna kunnen zij weer worden uitgeleend. Dit bedrijf zorgt ervoor dat mensen langer thuis kunnen blijven wonen en meer bewegingsvrijheid hebben ondanks hun beperking.

    Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier