Klantenservice medewerker (financieel)
Inspire Sourcing Solutions
Breda, NL
5 dagen geleden

Klantenservice medewerker (financieel)

Breda Functiegroep

Klantcontact Opleiding

MBO Taal

Nederlands Uren per week

24 - 32 uur Vacaturenaam

Klantenservice medewerker financieel (JobI04) Solliciteer direct

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging met meer diepgang in regio Tilburg? Kan jij snel nieuwe informatie opnemen en weet jij deze informatie op de juiste manier over te brengen naar klanten?

Wil jij een volgende of andere stap in je carrière? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Als Klantenservice medewerker ga je werken binnen een hard werkend en gezellig team met 14 collega’s. Je begint je dag met een kopje koffie en maakt samen met je collega’s een planning.

Hierna start je je computer op en begin je met bellen. In deze functie sta je klanten telefonisch te woord en handel je zowel inbound als outbound gesprekken af.

Tijdens je werkdag voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit :

  • Het maken van betaalafspraken
  • Zorgen dat correcte gegevens met betrekking tot afspraken in de database worden ingevoerd
  • Administratieve werkzaamheden op het gebied van dagvaardingen, vonnissen, beslagen en overige zaken
  • Het meedenken aan de optimalisatie van diverse werkprocessen
  • Voor deze functie wordt je goed voorbereid om als succesvol Klantenservice medewerker te starten. Je zal de eerste twee weken trainingen krijgen van 09.

    00 tot 17.00 waarin je veel leert over jouw toekomstige functie. Na de theoretische weken ga je in week 3 en 4 samen met een collega dossiers afhandelen en ga je zelfstandig je eerste telefonische gesprekken voeren. Werktijden en -dagen

    Dit is een parttime functie voor 32 uur per week. De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.30 uur tot 19.

    00 uur. Je rooster wordt in overleg bepaald; er wordt verwacht dat je minimaal 1 avond per week aan het werk bent.

    Wat wij bieden :

  • Een uitdagende baan als Klantenservice medewerker bij een Incassobureau voor 32 uur per week in regio Tilburg;
  • Een mooi startsalaris! Heel veel werkplezier + vakantiegeld + vakantiedagen! Je arbeidsvoorwaarden groeien op basis van functioneren en ervaring!
  • Reiskostenvergoeding;
  • Pensioenregeling na 26 gewerkte weken;
  • Professionele omgeving en leuke collega’s;
  • Mogelijkheden tot het volgen van toegesneden vakopleidingen. Wij bieden jou de mogelijkheid om echt carrière te maken in de klantcontact branche!
  • Wat wij vragen :

  • Een MBO+ of HBO werk- denkniveau;
  • Ervaring in een (telefonische) klantcontact omgeving is een pré;
  • Affiniteit met juridische trajecten is een pré;
  • Je hebt een service- en mensgerichte instelling : je bent empathisch en hebt geen waardeoordeel;
  • Je bent een multitasker’; je kan snel schakelen tussen diverse systemen terwijl je met de klant aan de telefoon bent;
  • Je bent een doener met een grote dosis enthousiasme;
  • Accuraat : jij zorgt ervoor dat alles vakkundig wordt verwerkt in de systemen;
  • Je bent geduldig : voor jou is straks de inhoud van een dossier bekend terrein, echter voor de klant wellicht niet. Aan jou de taak om dit geduldig uit te leggen aan de klant;
  • Kennis van Officepakketten (Word, Excel);
  • Je bent bereid om 1 avond tot 19.00 uur te werken;
  • Je bent organisatorisch sterk en kan omgaan met een beetje stress;
  • Je beheerst de Nederlandse taal goed in woord en geschrift;
  • Op korte termijn beschikbaar.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier