Controller deelnemingen
ZorgvisieBanen
Amsterdam, NL
3 uur geleden

Als controller deelnemingen ondersteun je de bestuurders van de verschillende deelnemingen van locatie AMC en VUmc, VUmc Holding B.V. en Amsterdam UMC.

Je bereidt bestuur- en aandeelhoudersvergaderingen voor, stelt begrotingen en kwartaalrapportages op, zorgt ervoor dat prognoses en resultaten van de deelnemingen tijdig worden aangeleverd en adviseert het bestuur over ontwikkelingen.

Je vindt het leuk om inzicht in strategische en tactische financiële vraagstukken te geven en je bent in staat complexe financiële problematiek, ook op fiscaal gebied, te vertalen naar begrijpelijke materie.

In deze rol overzie jij Amsterdam UMC overstijgend de deelnemingen, controleer en analyseer je de begrotingen en rapportages van de verschillende deelnemingen en stem je hierover af met collega controllers, administrateurs en bestuurders.

Je bent zelfstandig verantwoordelijk voor P&C cyclus van de deelnemingen van zowel locatie AMC als Vumc.

Ook neem jij een leidende rol aan bij het samenvoegen, analyseren en optimaliseren van de financiële gegevens en processen rondom de deelnemingen, kan je goed omgaan met het verschil in omvang en karakter tussen de deelnemingen en de moederorganisaties en snap je de problematiek van een kleinere onderneming.

Om succesvol te zijn als controller deelnemingen binnen Amsterdam UMC heb je in ieder geval :

  • een universitaire opleiding (bijvoorbeeld Bedrijfseconomie,Accountancy of Controlling) afgerond, bij voorkeur aangevuld met een RA opleiding;
  • een aantal jaren relevante werkervaring;
  • kennis van de financiële stromen en wet- en regelgeving in de gezondheidszorg is een pré.
  • Je bent zowel in woord als geschrift communicatief zeer sterk en in staat deze vaardigheid in te zetten op alle niveaus binnen de organisatie.

    Je bent organisatiesensitief, bewust van verschillende meespelende belangen en je hebt een goed gevoel voor verhoudingen.

    Tot slot ben je analytisch sterk, proactief en betrokken, maar tegelijkertijd behoud jij een onafhankelijk kritische blik.

    Herken jij jezelf in dit profiel en werk je graag op een dynamische afdeling waar geen dag hetzelfde is, solliciteer dan nu!

    Amsterdam UMC bouwt aan een samenleving waarin ziekten worden voorkomen en patiënten worden genezen. We zijn er als de aandoening bijzonder is en de behandeling complex.

    We leiden de beste artsen en verpleegkundigen op. We doen internationaal mee aan de top van het wetenschappelijk onderzoek en maken medische doorbraken beschikbaar voor zo veel mogelijk mensen.

    We reiken de hand aan de Amsterdamse regio, en aan iedereen die met ons gezond leven wil bevorderen en hoge kwaliteit van zorg wil leveren.

    Je gaat werken in een team bestaande uit 18 enthousiaste collega’s onder leiding van de manager planning & control. Het team is verantwoordelijk voor de ontwikkeling, implementatie en uitvoering van een integrale planning & control cyclus binnen Amsterdam UMC.

    Het team is centraal aangesteld en werkt nauw samen met controllers binnen de verschillende divisies en diensten van Amsterdam UMC.

    De komende jaren zullen er veranderingen komen. Bepaalde specialismen, poliklinieken en verpleegafdelingen zullen gaan verhuizen van de locatie AMC naar VUmc, en andersom.

    Waar nieuwe afdelingen gevormd gaan worden, ontstaan kansen om ons werk nog beter te organiseren. Goede zorg is teamwerk.

    Tussen artsen en verpleegkundigen, receptionisten en beveiligers, voedingsassistenten, koks, onderzoekers en administratief medewerkers : iedereen draagt een steentje bij.

    Salarisschaal 12 : € 4.763 tot € 6.122 bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).

  • Naast een goed basissalaris bieden we onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Wil jij weten wat je gaat verdienen?
  • Bereken dan jouw netto salaris (onder voorbehoud).

  • Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • Je pensioen wordt opgebouwd bij het ABP. VUmc draagt 70% van deze premie bij.
  • Wij vergoeden 75% van je OV reiskosten en bieden daarnaast een .
  • In eerste instantie bieden wij jou een jaarcontract, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk op .

    Een screening kan onderdeel zijn van de selectieprocedure. Het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) is voor iedere nieuwe medewerker verplicht.

    De aanvraag voor een VOG wordt opgestart vanuit VUmc zodra de nieuwe medewerker is aangesteld.

    Klik voor meer informatie over de screeningsprocedure en of deze op jou van toepassing is.

    Gesprekken zullen naar alle waarschijnlijkheid plaatsvinden in week 43.

    Bel ons gerust!

    Voor inhoudelijke informatie kun je contact opnemen met Karin Freriks, manager Planning & Control en lid management team financiën , via .

    Voor meer informatie over de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Anne Drost, corporate recruiter , via .

    Je kunt uiterlijk tot en met 25 oktober 2020 solliciteren via de button.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier