Customer Service Medewerker
DHL
Arnhem
1 dag geleden

Verken de wereld van DHL Werken als

Customer Service Medewerker

  • Arnhem
  • Dienstverlening stopt voor jou niet bij het afleveren van ...

    Customer Service Medewerker Bevestig je inschrijving voor je vacaturemeldingDeel deze vacatureVoor een goede werking van deze website gebruikt DHL cookies.

    Cookies zijn kleine (tijdelijke) tekstbestanden die door je browser worden opgeslagen. Zo maken we gebruik van functionele cookies om je instellingen te onthouden en van analytische cookies om het gebruik van de website anoniem te analyseren en te verbeteren.

    Meer informatie over de cookies die door deze website worden geplaatst vind je in ons . Als je gebruik wilt kunnen maken van alle functionaliteiten op deze website, kies dan voor optimale cookies accepteren’.

    Kies je voor minimale cookies’, dan plaatst deze website alleen functionele en analytische cookies.

    Dienstverleningstopt voor jou niet bij het afleveren van een pakket. Een hogeklanttevredenheid is voor jou prioriteit. Of het nu bij CustomerService gaat om het verstrekken van algemene informatie, het beantwoordenvan vragen of de afhandeling van klachten.

    Jij draait je hand er niet voorom. Wil je dit doen bij 's werelds grootste logistiek dienstverlener DHL,solliciteer dan nu!

    Wij zijn doorlopendop zoek naar klantgerichte Customer Service medewerkers.

    Als Customer Servicemedewerker geef je informatie, telefonisch en per e-mail, aan (potentiële)klanten en ontvangers met als doel de dienstverlening van DHL te maximaliseren.

    Voor de bestaande relaties zorg je voor een correcte informatieverstrekking enklachtafhandeling zodat de klant tevreden is en behouden blijft.

    Als Customer Service medewerker... Zorg je voor dedagelijkse communicatie met klanten en beantwoord je adequaat hun vragen.

    Hieronder valt onderandere :

  • Aannamebinnenkomende telefoongesprekken.
  • Informatievoorziening aan de klant betreffende tarieven, service en anderevoorkomende vragen.
  • Verwerkenvan afhaalopdrachten in het systeem.
  • Signaleren vanverkoopsignalen en deze doorgeven aan de afdeling Sales.
  • Je zorgt voor eenoplossingsgerichte en klantvriendelijke klachtenafhandeling binnen dedaarvoor gestelde afspraken en KPI's.

    Hieronder valt onderandere :

  • Informatieverstrekking over tracking en tracing vanzendingen.
  • Het voeren van klachtgesprekken, dusdanigprofessioneel, zodat verdere escalatie wordt voorkomen.
  • Het voeren van inkomende gesprekken met klanten metbetrekking tot zending gerelateerde vragen en je stelt indien nodig dossiersop of vult deze aan.
  • Voorstellen doen voor het oplossen vanconflictsituaties en het doorzetten van klachten op de juiste manier naar debackline indien nodig.
  • Als Customer Servicemedewerker heb je :

  • Mbo werk- en denkniveau;
  • Een professionele , oplossingsgerichteen klantgerichte instelling;
  • Kennis van logistiek, verkoopprocessen engeautomatiseerde systemen.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier