Strategisch Adviseur Logistieke Masterplanning
FloraHolland
Naaldwijk, NL
17 dagen geleden

De functie

Recent heeft Royal FloraHolland haar strategie aangescherpt waarbij logistiek weer nadrukkelijk gezien wordt als cruciale pijler voor de toekomst van de coöperatie en de sector.

Om deze strategie vorm te geven is in 2018 gestart met het harmoniseren van de logistiek over de vestigingen en de vervanging van de logistieke besturing.

Hiernaast worden pilots gedaan met nieuwe logistieke (fulfilment) concepten. Tegelijkertijd is een deel van de vastgoed-

portfolio verouderd en niet flexibel genoeg om de logistiek van de toekomst te faciliteren.

Om deze ontwikkelingen te kunnen vertalen naar een RFH-Masterplan, wordt binnenkort een traject gestart met een nieuw team.

Doel is om vanuit de verschillende invalshoeken een aantal logistieke toekomst-scenario’s te schetsen en daarbij de ruimtelijke impact inzichtelijk te maken.

Uiteindelijk moet dit leiden tot het RFH Masterplan.

In dit compacte team is een sleutelrol voor je beschikbaar waarin je een centrale rol gaat spelen bij het opzetten en uitwerken van alle strategische, logistieke, ruimtelijke en financiële vraagstukken.

Na het afronden van het eerste Masterplan zul je verantwoordelijk worden voor het borgen van het plan in de organisatie inclusief managen van de nieuwe ontwikkelingen.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je bent verantwoordelijk voor het initiëren en borgen van oplossingen op het snijvlak van bedrijfsprocessen, de logistieke operatie, productiemiddelen en vastgoed.
  • Je bent verantwoordelijk voor de haalbaarheidsstudies, financiële analyses, acquisitietrajecten en de initiatie van projecten;
  • Je verdiept je in vastgoedvraagstukken en je bent een natuurlijk gesprekspartner zowel voor directie als het management.;
  • Je bent goed in staat om de klantvraag te vertalen in haalbare oplossingen, optimalisaties of benodigde investeringen;
  • Je zult veelvuldig in contact zijn met interne en externe stakeholders om draagvlak creëren voor je plannen.
  • Je profiel

  • Je beschikt over wo werk- en denkniveau door afgeronde universitaire opleiding (v.b. Technische Bedrijfskunde, Vastgoedmanagement, Supply Chain Management);
  • Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie en in staat om te schakelen met senior management;
  • Analytisch sterk en goed ruimtelijk inzicht;
  • Zelfstartend, pro-actief, hoog abstractievermogen;
  • Ervaring met het managen van meerdere stakeholders met verschillende belangen;
  • Kunnen vertalen van logistieke concepten naar ruimtelijke behoefte;
  • Begrijpt de dynamiek van vastgoed (onderhoud, ontwikkeling en projectplanning);
  • In staat een high level business cases op te stellen;
  • Ervaring met de ontwikkeling van mechanisering is een pré;
  • Kennis van duurzaamheidsontwikkelingen is een pré.
  • Functierelevante competenties

  • Drive
  • Resultaatgerichtheid
  • Motiveren
  • Draagvlak creëren
  • Strategisch inzicht
  • Learning agility & self awareness
  • Wij bieden

  • Flexibele werktijden, plaats onafhankelijk werken volgens Het Nieuwe Werken;
  • Een 38-urige werkweek, standplaats Aalsmeer;
  • Het maximum bruto maandsalaris is € 6.241,-, afhankelijk van relevante werkervaring;
  • Een laptop en telefoon;
  • Een zeer aantrekkelijke pensioenregeling;
  • 27 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband;
  • Uitstekende ontwikkel en doorgroeimogelijkheden.
  • Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier