CUSTOMER SERVICE MANAGER
Fruity Line
Ochten, Gelderland, NL
6 dagen geleden

PROFIEL

  • Minimaal HBO opleiding door bijvoorbeeld een studie HEAO, HAS, HES in de richtingen CommerciĆ«le Economie, Logistiek, Supply Chain, Bedrijfskunde of Food & Business.
  • Je hebt uitgebreide ervaring in een soortgelijke functie als Customer Service Manager, Manager Verkoopbinnendienst, Hoofd bedrijfsbureau, etc.
  • Aantoonbare leidinggevende ervaring waarbij je een positieve coachende managementstijl laat zien.
  • Kennis van EDI, ervaring met order-entry, (internationaal) transport, ervaring met masterdata.
  • Kennis van of ervaring in food is een pre.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal in woord en geschrift en bij voorkeur ook ruime kennis van de Duitse taal.
  • Deze vacature staat exclusief uit bij CeresRecruitment.

    Heb je vragen over de vacature, de organisatie of het verloop van de procedure?

    Neem dan telefonisch contact op met Saskia Bierma-Maassen, via 06-52774019.

    Een eerste gesprek is met CeresRecruitment, daarna volgen er gespreksrondes bij Fruity Line.

    SOLLICITEREN GRAAG VIA FOOD RECRUITMENT!

    Borgen van order entry en opzetten van een strak masterdataproces op artikelniveau

  • Jouw team focust op twee pijlers; enerzijds het verwerken van verkooporders en anderzijds artikeldata waarbij je een grote bijdrage levert aan een robuust masterdataproces.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van verkoop- en productieorders en de communicatie richting productieplanning, logistiek, account support en de klant.
  • Het contact met transporteurs wordt door jouw team verzorgd. Exportdocumenten en andere transportdocumenten worden door de afdeling verzorgd.
  • Met klanten is er contact over leveringen, veranderingen in levertijden en eventuele problemen. Eventuele klachten worden correct verwerkt.
  • Intern stemt Customer Service orders af met planning en logistiek. Daarnaast is er een sterke samenwerking met de afdeling Account Support.
  • Je focus ligt op verbetering, efficiĆ«nter en effectiever werken en met name het optimaliseren en goed borgen van werkwijzen en processen.
  • Je geeft op een duidelijke en coachende wijze leiding aan het Customer Service Team en bent verantwoordelijk voor de receptie.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier