Support Consultant | Gorinchem omgeving
SIRE
Gorinchem omgeving, Netherlands
6 dagen geleden

SIRE® is the market leader in Life Sciences recruitment. We believe the recruitment market needs to gear up in technology and continuous innovation.

We like technology, in a Life Sciences market driven on science, we couldn’t stay behind; we drive Recruitment Science. Investing a majority of our turnover in technology enables us to use unique Resource Technologies.

By using highly advanced algorithms, we enable our team of Resource & Data Strategists to maintain the most advanced, detailed and complete Life Sciences network in Europe.

This big data enables us to work Reverse Recruitment : we first analyze the market in-depth before we go out to the market.

Because we analyze the whole market, we can compare facts and data. This enables us to do Facts & Big Data Recruitment , making sure we, or better yet, you find the right career!Onze klant is een professionele Information Technology organisatie in Zuid-Holland, Netherlands.

The Company

Het software pakket dat dit bedrijf aanbiedt, zorgt ervoor dat de totale workflow van haar klanten overzichtelijk wordt gemaakt.

De klanten bevinden zich voornamelijk in de maakindustrie. Eén van de klanten maakt alle wagons voor de python in de Efteling.

Met behulp van het softwarepakket worden de benodigde onderhoudsbeurten goed bijgehouden en weet men precies hoe de wagons gebouwd zijn en waar de onderdelen vandaan komen.

Kort door de bocht zorgt het pakket voor veel kosten en tijdsbesparing.

Role Description

Als support medewerker ben jij 50% van je tijd kwijt aan het oplossen van supportvragen van klanten. De overige tijd besteedt je aan diverse dingen die binnenkomen en ondertussen leer jij hoe het softwarepakket in elkaar steekt.

Zodra je alle mogelijkheden van binnen en buiten kent, krijg je de mogelijkheid om je te specialiseren als business of technisch consultant.

Dit betekent dat je van afstand of op locatie ervoor zorgt dat het pakket goed wordt geïmplementeerd.

Responsibilities

De organisatie is momenteel 12 medewerkers sterk en is hard aan het groeien. Vanwege die groei is de organisatie afgelopen jaar verhuist naar een prachtig kantoor.

Dit betekent dat er voor jou als helpdesk medewerker veel mogelijkheden zijn. Zodra je op het niveau van business / technisch consultant werkzaam bent kan je ook een goede bonus verdienen op basis van je facturabele uren.

De organisatie zal je daar ook bij ondersteunen door de juiste trainingen / opleidingen te geven en door de mogelijkheid te bieden om een lease auto te rijden zodat je ook bij de klanten langs kan gaan.

Requirements

  • Minimaal MBO werk en denk niveau
  • Ambitie om door te groeien naar business of technisch consultant
  • Affiniteit met techniek en de maakindustrie
  • Nederlandstalig
  • Klantgericht en commercieel waar nodig
  • Bonus punten :

  • Kennis van software development talen zoals : .NET, C#, SQL, HTML, XML, CAD
  • Other information

    De voorwaarden die wij jou bieden :

  • Mogelijkheid om door te groeien
  • Informele sfeer en veel flexibiliteit
  • 28 vakantiedagen
  • Studiebudget
  • Een lekker kerstpakket en winstdeling
  • Provisie mogelijkheid
  • Bij doorgroei de mogelijkheid op een lease auto
  • Heb je interesse en wil je meer weten over deze functie, reageer dan door op solliciteer te klikken en contact op te nemen met Steven Kruis

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier