Bedrijfsomschrijving :
Over Merkle Nederland
Merkle is een toonaangevend Customer Experience Management (CXM) bureau en gespecialiseerd in het leveren van unieke, gepersonaliseerde klantervaringen over platformen en apparaten heen.
Altijd gedreven door data, ondersteund door technologie, bewezen door prestaties en gevoed door creativiteit. Merkle heeft ruim medewerkers en 50 vestigingen over de gehele wereld en is onderdeel van dentsu.
In Amsterdam en Rotterdam werken meer dan 285 mensen voor toonaangevende klanten zoals Microsoft, T-Mobile, ASML, HEMA, Marktplaats, Leen Bakker, VodafoneZiggo, NS en Signify.
Het bedrijf is strategisch partner van Google, Adobe, Salesforce, en Selligent.
Vacatureomschrijving :
Ben jij...
een ervaren customer experience strateeg die voor onze meest ambitieuze (internationale) klanten graag de digitale koers bepaald? Dan zoeken we jou!
Dit ga je doen...
Bij Merkle helpen we onze klanten om hun gehele customer experience te transformeren en te managen. Wat is daarvoor nodig?
De klant uitdagen en blijven doorvragen op hun doelstellingen. Redeneren vanuit zakelijke doestellingen zoals omzet en maatschappelijke doelen zoals purpose.
Door je nieuwsgierigheid en drive doorbreek je silo’s bij onze klant. Je bent the first woman (or man) on the ground’ zodra we grote pitches willen binnenhalen en projecten gaan opstarten.
Strategen, creatieven, analisten en techneuten werken samen om het onmogelijke te bedenken en het optimale te presteren.
Jouw kennis, vaardigheden en zakelijk instinct vullen ons team aan. Je bouwt langdurige relaties op met nieuwe en bestaande klanten.
Ze zien jou als hun trusted advisor en het stelt je in staat om nieuwe en vervolgopdrachten te creëren.
Je komt in een team te werken met technische en customer experience strategen met diverse achtergronden, ervaringen en interesses.
We werken hard maar wel met een goede balans, een team wat achter elkaar staat en elkaar helpt ook als het moeilijke tijden zijn.
Oh ja, we vieren ook graag samen onze successen! 2022 staat in het teken van groei; er liggen veel kansen om binnen het Noord Europa cluster (Nederland, Denemarken, Noorwegen, Finland, Zweden) met internationale klanten en collega’s samen te werken.
Wil jij hier onderdeel van zijn? Solliciteer dan direct!
In het kort worden dit jouw uitdagingen :
Functie-eisen :
Wat kenmerkt jou nog meer...
Een strateeg die graag werkt met producten die de toekomst van de optimale customer experience bepalen. Je zet de consument centraal en speelt in op wensen, behoeften en marktveranderingen.
Je streeft continu naar klanttevredenheid en bent in voor een uitdaging en toe aan verandering! Data en inzichten vertaal je moeiteloos naar acties en resultaten voor de klant.
Daarnaast heb je :
Aanvullende informatie :
Wat wij bieden...
Best veel, maar hier wat highlights :
Waar ga je werken?
Bij ons vind je een groep professionals met allemaal verschillende achtergronden en specialisaties. Specialisten die graag over de grenzen van hun vakgebied heen kijken en samen het onmogelijke’ mogelijk willen maken voor onze klanten.
We geven je veel vrijheid en verantwoordelijkheid. We houden niet van ellebogenwerk, wel van gezelligheid. Zelf vinden we de feestjes, de ruimte voor eigen initiatieven en de fijne sfeer ook echt top.
Bij Merkle NL streven we naar een veilige werkplek met als doel gelijke kansen en behandeling voor iedereen. Waar iedereen zich welkom en veilig voelt om te zijn wie ze zijn en waar iedereen zich kan uiten.
Omdat we voorstander zijn van echte verandering, moedigen we sollicitaties aan van kandidaten met verschillende achtergronden om zo onze diversiteit verder te vergroten.''