Klantenservice Medewerker Telecom
MijnCallcenterVacature
Amsterdam, Netherlands
18 uur geleden

Voor de Beste Mobiele Provider’, verkozen door de Consumentenbond, zijn wij op zoek naar Klantexperts Telecom. Voor dit online merk voor mobiele telecommunicatie met de hoogste NPS in Telecomland, zoeken wij uitbreiding.

Kom jij werken binnen ons hechte en gezellige team en samen met ons iedere dag zorgen voor gelukkige klanten?

Functieinhoud

We zijn op zoek naar collega’s die het fantastisch vinden om elk contact met een klant bijzonder te maken. Je doet dit zowel via telefonie als e-

mail, met kans op doorgroei naar Social Media. Binnen ons Service Team werken, is niet wat je verwacht van een reguliere klantenservice’.

Bij ons krijg je veel ruimte om buiten de normale kaders te denken. De lijnen met andere afdelingen zijn kort, want het hele bedrijf zit op één vloer, met het Service Team als het kloppende hart.

Je kunt zelf input geven waar ook écht iets mee wordt gedaan. De focus ligt bij ons op ontwikkeling, zowel persoonlijk als in je werkzaamheden en service naar de klant.

Daarom besteden we veel aandacht aan training en coaching.

Functieprofiel

Binnen één dag heb je veel verschillende soorten contacten met onze klanten. Je kunt mailen, bellen of je spreekt de klant via één van onze social media kanalen.

Krijg je bruikbare feedback van een klant of heb je zelf een goed idee? Via onze Wall of Change’ kun je jouw suggestie doorgeven en gaan we aan de slag met de oplossing.

Of je hebt een leuk idee voor onze Facebookpagina of Twitterfeed! We staan voor heel veel ideeën open dus wees creatief.

Functie-eisen

  • Je bent flexibel en vooral overdag, maar ook ’s avonds;
  • Bovendien beschik je over een groot verantwoordelijkheidsgevoel;
  • Bij ons krijg je de ruimte het initiatief te nemen om onze service én jezelf te verbeteren;
  • Je bent creatief ingesteld : dit uit zich in ideeën en je schrijfstijl;
  • Daarnaast heb je empathisch vermogen. Je kunt je verplaatsen in de klant en luistert met aandacht;
  • Je doet alles voor een gelukkige klant, neemt geen genoegen met een 8, maar gaat altijd voor een 10;
  • Ook ben je in staat om het contact met de klant persoonlijk te maken;
  • Je anticipeert op toekomstige klantbehoeften; je denkt altijd een stap verder;
  • Je hebt een kritische houding m.b.t. je eigen prestaties en die van je team;
  • Natuurlijk beheers je de Nederlandse taal perfect in woord en geschrift en kun je ook goed Engels schrijven en lezen;
  • Je woont in de omgeving van Amsterdam;
  • Reageer direct

    Ben je enthousiast en zie je het als een uitdaging om ons team te versterken? Reageer dan direct! Wil je eerst meer weten over deze vacature?

    Neem dan contact op met afdeling People, Culture and Development via 010 2881680 of stel je vraag via onderstaande button.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier