Personal Research Assistant | Public & Occupational Health
Amsterdam UMC
Amsterdam, NL
2 dagen geleden

Wat ga je doen

Als personal research assistant ondersteun je de hoogleraar in haar functie en fungeer je voor haar als een echt klankbord en tweede geheugen’ die waar mogelijk werk uit handen neemt.

Geen dag is hetzelfde in deze zelfstandige afwisselende functie waarbij verschillende taken elkaar opvolgen : van agendaplanning, de organisatie van een internationale bijeenkomst tot aan het schrijven van persberichten en berichten vormgeven voor de verschillende websites.

Je spart daarnaast geregeld met prof.dr. Mai Chin A Paw over de ontwikkelingen in en plannen voor de onderzoekslijn. Daarnaast ben je contactpersoon voor de interne en externe organisaties zoals de andere universitair medische centra en praktijkinstellingen (GGD).

Je wordt uitgedaagd tot eigen initiatief en inbreng. Als rechterhand van de hoogleraar zorg je dat alles geregeld is, maar krijg je ook de vrijheid jouw werkzaamheden uit te breiden met zaken die jouw interesse hebben.

Wij zoeken iemand die op hoog niveau mee kan denken en die graag inhoudelijk meedenken wil combineren met organisatorische werkzaamheden.

Wat we van je verwachten

Jij bent een creatieve organisator met uitstekende communicatieve vaardigheden, die ervoor zorgt dat anderen hun werk zo goed mogelijk kunnen uitvoeren in een enerverende omgeving met toegewijde collegas.

Jij bent behulpzaam, nauwkeurig en je behandelt zaken met integriteit en discretie. Je legt de lat graag hoog, bent ondernemend, betrokken, betrouwbaar en proactief.

Je bent dienstverlenend ingesteld en goed in prioriteren. Als rechterhand van de hoogleraar ben je flexibel vind je het niet erg om waar nodig even door te werken om zaken af te maken en te regelen.

Daarnaast beschik jij in ieder geval over :

  • een afgeronde opleiding op minimaal HBO -niveau, aangevuld met relevante werkervaring;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • uitstekende kennis van MS Office en andere gangbare softwarepakketten;
  • kennis en ervaring van CMS systemen is een pré;
  • creatieve vaardigheden voor website management en design van bijvoorbeeld flyers en presentaties;
  • affiniteit met gezondheid en jongeren;
  • werkervaring in een soortgelijke, academische (onderzoeks)omgeving is een pré.
  • Waar ga je werken

    Als Personal Assistant voor de sectie Jeugd en Gezondheid’ (www.jeugdengezondheid.org) ben je de rechterhand van de voorzitter van deze sectie, prof.dr. Mai Chin A Paw.

    De sectie Jeugd & Gezondheid is onderdeel van de afdeling Sociale Geneeskunde en het Amsterdam Public Health research institute binnen Amsterdam UMC, locatie VUmc.

    Wat we je bieden

    Salarisschaal 7 : 2422 tot 3280 euro bruto bij een fulltime dienstverband (afhankelijk van opleiding en ervaring).

  • Naast een goed basissalaris bieden we onder andere 8,3% eindejaarsuitkering en 8% vakantietoeslag. Wil jij weten wat je gaat verdienen?
  • Bereken dan jouw netto salaris (onder voorbehoud).

  • Gratis en onbeperkt toegang tot het trainingsaanbod van onze online leeromgeving GoodHabitz.
  • Je pensioen wordt opgebouwd bij het ABP. Amsterdam UMC draagt 70% van deze premie bij.
  • Wij bieden een reiskostenvergoeding en daarnaast een fietsregeling.
  • Wij hebben een zeer actieve personeelsvereniging en een Jong Amsterdam UMC en organiseren vanuit beide verschillende (sportieve) activiteiten en evenementen door het jaar heen.
  • In eerste instantie bieden wij jou een jaarcontract, met uitzicht op verlenging
  • Bij gebleken gelijke geschiktheid krijgen interne kandidaten voorrang op externe kandidaten.
  • Amsterdam UMC heeft een open cultuur. Dit betekent dat wij hopen dat iedereen zich welkom voelt bij onze organisatie en dat wij streven naar het bieden van gelijke kansen aan iedereen.

    Wij nodigen dan ook alle geïnteresseerden van harte uit om te reageren op deze vacature.

    Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden kijk op onze website.

    Een referentiecheck kan onderdeel zijn van de selectieprocedure. Daarnaast is het aanvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) voor iedere nieuwe medewerker verplicht.

    De aanvraag voor een VOG wordt opgestart vanuit VUmc zodra de nieuwe medewerker is aangesteld.

    Voor medewerkers die in de directe patiëntzorg gaan werken, kan een uitgebreide screening onderdeel zijn van de procedure.

    Klik hier voor meer informatie en of deze op jou van toepassing is.

    Ben je werkzaam in een zorggerelateerde functie, dan is een aanstellingskeuring ook onderdeel van jouw selectieprocedure.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier