Hoe ook jij het verschil maakt
Als Service Expert ga je aan de slag voor de Cirkel Dagelijkse Verzekeringszaken voor de subexpertise Complexe Klachten’.
Hoe ziet jouw dag eruit? Je ontvangt een klacht van één van onze leden en neemt zo snel mogelijk contact op. Van tevoren zoek je precies uit wat er gebeurd is en ga je samen met ons lid op zoek naar een passende oplossing.
Binnen een Cirkel bij VGZ werken kleinere zelforganiserende teams met diverse Service Experts vanuit verschillende Expertises op een wendbare, kort-cyclische en resultaatgerichte (Agile) manier om de klant een optimale klantbeleving te bieden.
Niet iedere Service Expert hoeft alle Expertises binnen de Cirkel te beheersen, maar iedereen is wel breder inzetbaar om teamleden vanuit andere disciplines te helpen of (deels) te vervangen als de situatie daarom vraagt.
Het team waarin jij komt te werken bestaat uit teamleden met verschillende achtergronden waardoor je optimaal de kans krijgt om jouw kennis te delen en van anderen te leren en jezelf verder te blijven ontwikkelen.
Ook helpt iedereen mee om samen de doelstellingen van de Cirkel te realiseren.
Samenwerken aan een gezonder Nederland. Wat betekent dat voor jou?
Wij hebben oog voor ontwikkeling. Ontwikkeling van de juistezorgoplossingen en jouw persoonlijke groei. Bij VGZ werken wij plaats -en tijdonafhankelijk en zijn ervan overtuigd dat door de juiste werk / privé balans jehet langst gezond blijft.
Op deze manier krijg jij ruimte om met jouw unieketalent te werken aan projecten, binnen een omgeving waar expertise eninnovatieve ideeën centraal staan.
Daarnaast bieden we jou :
Dit is wat jij meebrengt
Waar wij voor staan, daar kun jij je in vinden. Jij vindt het belangrijkdat het werk dat je doet, impact heeft op onze maatschappij.
Om deze rolsuccesvol in te kunnen vullen, ben jij oplossingsgericht en sta je sterk in jeschoenen. Je neemt zelfstandig belangrijke beslissingen en durft ook af en toenee te verkopen.
Voorop in gezondheid en zorg
Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg, voor iedereen. Dát is waar wij ons iedere dag voor inzetten.
We zijn een coöperatie zonder winstoogmerk en willen voorop lopen in het ontwikkelen en aanbieden van gemakkelijke, vernieuwende en passende oplossingen op het gebied van gezondheid én zorg.
Ben jij klaar om het verschil te maken? Solliciteer dan op de vacature van Customer Service afdeling via onderstaande sollicitatiebutton.
Heb je nog vragen over de vacature? Neem dan gerust contact op met Loes van de Ven, Recruiter bij Coöperatie VGZ. Te bereiken via 06 42311767 (ook via whatsapp).