Klantadviseur debiteurenbeheer bij CZ
Startpeople
Tilburg, NL
1 dag geleden

Over de functie

Voor de afdeling Debiteurenbeheer bij CZ in Tilburg zoeken wij gedreven medewerkers die het leuk vinden om telefonisch klantcontact te hebben, maar ook administratief sterk zijn.

Je hebt namelijk dagelijks telefonisch contact met o.a. verzekerden, schuldhulpverleners en intermediairs. Klanten bellen jou met uiteenlopende vragen over hun betalingsachterstand.

Ook heb je contact met klanten die financieel het overzicht kwijt zijn, meerdere schuldeisers hebben of waarbij sprake is van multiproblematiek.

In jouw antwoord naar de klant blijkt naast jouw kennis van zaken ook jouw empathie voor de situatie van de klant en klant- en oplossingsgerichtheid.

Daarnaast bestaat je werk uit het zelfstandig afhandelen van schriftelijke verzoeken en vragen van klanten. Deze verzoeken gaan o.

a. over rekeningen, restituties, aanmaningen en sommaties. Je geeft een correct antwoord op hun vragen en denkt met klanten mee, zodat vragen en problemen in de toekomst worden voorkomen.

Verder bewaak je het nakomen van gemaakte afspraken met klanten. Je controleert en verwerkt ontvangen gelden, zodat deze bij de juiste verzekerde worden geboekt.

Functie eisen

Medewerkers van CZ hebben een aantal eigenschappen gemeen. Ambitie is een heel belangrijke. Een drijfveer is het verbeteren van de zorg, daarin wordt verantwoordelijkheid genomen.

Mensen die dit ook willen, zijn dus welkom. Want CZ kan alleen maar het verschil maken, als ze mensen in huis hebben die zelf óók willen veranderen door persoonlijke groei.

Vanuit die ambitie sta je open voor veranderingen en ben je flexibel. Dat maakt dat je kansen ziet waar CZ op kan inspelen.

CZ vind de volgende drie kerncompetenties, betrouwbaar, ondernemend en klantgericht belangrijk in haar medewerkers.

Als medewerker Debiteurenbeheer krijg je veel verantwoordelijkheid en ben je in staat om voor iedere klant een juiste oplossing te vinden.

Samen met jouw collega's is het taak om te zorgen dat iedere klant tevreden en opgelucht het contactmoment beëindigd. Je krijgt de ruimte om écht het verschil te maken voor onze verzekerden.

Daarnaast beschik jij over de volgende vaardigheden / eigenschappen :

  • Je weet jezelf empathisch op te stellen en je staat sterk in jouw schoenen bij lastige situaties;
  • Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Je hebt zin om veel bij te leren, maar ook hard te werken om het mooie vak van debiteurenbeheer onder de knie te krijgen;
  • Het behalen van de taaltoets is een vereiste. Liefst vóórdat de opleiding start;
  • Je bent in het bezit van een MBO4 diploma;
  • Voor de periode van de eerste 6 weken (vanaf 10 febr.) heb je geen verlof gepland staan;
  • Je bent fulltime (40 uur) beschikbaar maar vindt het ook geen probleem als je minder kunt werken (minimaal 24 uur).
  • Over het bedrijf

    De wereld van de zorgverzekeraars is een dynamische wereld. Het is een terrein dat altijd in beweging is. Onder meer dankzij verzekeraars als CZ.

    We vinden het belangrijk continu op zoek te gaan naar mogelijke verbeteringen van onze dienstverlening. Onze doelstelling is de zorg voor onze bijna drie en een half miljoen verzekerden op een nog hoger peil te brengen.

    Daarom hebben we mensen nodig met een vergelijkbare ambitie. Iedere klant mag rekenen op persoonlijk advies en daarom staat klanttevredenheid zo hoog in het vaandel bij CZ.

    Klanten geven de service dan ook een 8+ en dit wil CZ graag zo houden. 1977 is het jaar dat Start People is ontstaan. Vanuit het hart, want het ging in die tijd om één ding mensen aan het werk helpen.

    Een baan, omdat werk belangrijk is voor iedereen. Deze warme gedachte over de waarde van werk houden wij bij Start People springlevend.

    Elke dag, ook vandaag in 2020!

    Wat we bieden

    Iedereen heeft zo zijn of haar eigen eisen en wensen bij het zoeken naar een nieuwe baan. Zoals de uitdaging van een functie, de vrijheid of verantwoordelijkheid die je in je werk krijgt.

    Wij bieden jou binnen deze functie een ieder geval :

  • Bruto uurloon van € 13,83;
  • Een tegemoetkoming in de reiskosten met de auto (vanaf 10 km), volledige vergoeding voor OV;
  • Duur van de opdracht : langere tijd met uitzicht op een vaste aanstelling bij CZ;
  • Opbouw van vakantiedagen (26 op fulltime basis);
  • Een baan tussen de 24 en 40 uur per week, gemiddeld kom je op 32 uur uit (gezien over het jaar), maar je kunt voor 24 tot 40 uur ingezet worden, de roosters worden minimaal 4 wekelijks alvorens bekend gemaakt.
  • Een taaltoets maakt onderdeel uit van de procedure.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier