IT Servicedesk Medewerker
OGD
delft, NL
1 dag geleden

Wat krijg je van ons?

  • een jaarcontract en de intentie om dit na een jaar te verlengen voor onbepaalde tijd;
  • de kans om aan de gaafste en uitdagendste projecten bij de grootste klanten van OGD mee te werken en jezelf verder te kunnen ontwikkelen;
  • een goed salaris;
  • onbeperkte opleidingsmogelijkheden (zowel intern als extern) zonder terugbetaalregeling;
  • een overzicht van alle arbeidsvoorwaarden kun je hier vinden.
  • Wat neem je mee?

  • minstens een jaar ervaring als IT servicedesk medewerker;
  • een gezonde ambitie om snel door te groeien;
  • goede communicatieve vaardigheden en analytisch vermogen
  • ervaring met incident management systemen (TOPdesk is een hele dikke pre!);
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal (mondeling en schriftelijk);
  • flinke affiniteit met techniek.
  • Wat ga je doen?

    Als ervaren IT Servicedesk medewerker ben je een IT-professional met oog voor de mens. Je bent communicatief sterk, blijft altijd rustig en weet als geen ander de onderliggende vraag te vinden.

    Daarom ben jij degene die gebruikers het liefste aan de lijn krijgen. Je streeft altijd naar een goede oplossing en probeert daarbij eerst zelf uit te zoeken of je het probleem kunt tackelen.

    1e en 2e lijns ondersteuning is je dan ook niet vreemd. Daarnaast wil jij je uiteraard ook erg graag verder ontwikkelen, leren én doorgroeien.

    Wat maakt jou een OGD’er

  • Je hebt minimaal een hbo of wo achtergrond.
  • Je vindt het leuk om ook buiten werktijd met collega’s om te gaan en drinkt graag een drankje mee aan onze bar.
  • Je werkt graag samen met enthousiaste, slimme en (soms) eigenwijze collega’s.
  • Je hebt de ambitie om jezelf te blijven ontwikkelen en je hebt je carrière graag in eigen handen.
  • Groeipad

    Je hebt dus al wat ervaring opgedaan als IT servicedesk medewerker. Maar vanzelfsprekend is het niet je ambitie om over 2 jaar nog steeds werkzaam te zijn op een servicedesk.

    Nee, jij hebt je pijlen gericht op systeembeheer, netwerkbeheer, servicemanagement of misschien zelfs wel projectleiding?

    En dat is precies waarom je bij OGD bent terecht gekomen : je weet dat je hier daadwerkelijk de kans krijgt om op korte termijn door te groeien, zónder allerlei addertjes onder het gras.

    Welke richting wil jij op met je loopbaan? Dit zijn enkele voorbeelden van doorgroeitrajecten bij OGD :

  • Core track (gericht op systeem en netwerkbeheer)
  • Leiderschap
  • Servicemanagement
  • Projectmanagement
  • IT Servicedeskmedewerker

    Junior Systeembeheerder

    Medior Systeembeheerder

    Operations Manager

    Sollicitatieprocedure

    Je sollicitatie

    We bekijken je sollicitatie zorgvuldig en binnen één week weet je of we je uitnodigen voor een gesprek.

    De kennismaking

    Het eerste gesprek zien we als een kennismaking. We leren elkaar beter kennen en ontdekken of we goed bij elkaar passen.

    Het tweede gesprek

    Bij het vervolggesprek gaan we iets dieper de inhoud in. We schatten je kennisniveau in en daarnaast krijg jij opnieuw de kans kritische vragen te stellen.

    De aanbieding

    Meestal zijn twee gesprekken voldoende om een duidelijk beeld van elkaar te krijgen. Als we elkaar nog steeds (minimaal) net zo leuk vinden als op het eerste gezicht, dan verwelkomen we jou als gloednieuwe OGD’er!

    Vanwege Corona voeren we alle gesprekken

    online via Microsoft Teams.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier