Fiscalist
Countus
Mill, NL
4 dagen geleden

Onze vestiging in Mill is volop in ontwikkeling. Wil jij bijdragen aan de verdere groei in deze regio door onze klanten op fiscaal gebied te ontzorgen en als specialist op te treden richting je collega’s?

Wij zijn op zoek naar een ervaren Fiscaal- / Belastingadviseur.

Wat ga je doen?

Jij gaat aan de slag om ondernemers verder te helpen bij groei, reorganisaties en bedrijfsoverdrachten. Je gaat met hen in gesprek, begeleid hen en denkt met hen mee bij de uitdagingen waar zij voor staan.

Met jouw oplossingen maak jij voor hen het verschil. Natuurlijk werk je nauw samen met je collega fiscalisten en de andere collega’s binnen het team.

Zij weten jou te vinden voor jouw verfrissende blik op fiscale vraagstukken en denken graag met je mee. Onze klanten bevinden zich in deze regio’s voornamelijk in de agrarische sector.

Wat ga je voor hen doen :

  • Je bent het eerste aanspreekpunt en de sparringpartner voor onze relaties op het gebied van verschillende fiscale adviesgebieden en fiscale aangiften;
  • Je maakt aangiften en beoordeelt aangiften van (junior) Assistent Accountants;
  • Je zorgt voor een adequaat verloop van de belastingcontroles en je onderhoudt contacten met de Belastingdienst;
  • Je verzorgt fiscale correspondentie en bewaakt de opvolging van gemaakte afspraken met betrokken partijen.
  • Wie zoeken wij?

    Je bent tekenbevoegd Fiscaal Adviseur, hebt de RB-titel behaald en aangevuld met relevante werkervaring. Adviesvaardig, vaktechnisch en klantgericht : deze woorden omschrijven jou het best.

    Je gaat voor kwaliteit, bent resultaatgericht en proactief in de afspraken die je met klanten maakt. Je bereidt klantafspraken goed voor en bent ook in staat zware gespreksonderwerpen ter tafel te brengen bij onze klanten.

    Samen met de Ondernemersadviseur begeleid je deze klanten in hun adviesvraagstukken.

    Waar ga je werken?

    In bijna 100 jaar is Countus uitgegroeid tot dé accountants- en adviesorganisatie in vier sectoren : Agro & Agri, Zorg, Recreatie & Horeca en MKB.

    We werken vanuit 25 vestigingen, waardoor we dichtbij onze klanten zijn én ook bij jou! We adviseren klanten m.b.t. de jaarrekening, belastingaangifte, salarisadministratie en overnames.

    Daarnaast ondersteunen onze expertiseteams - waaronder, Fiscaal-juridisch, Controle (Audit) en Personeelsmanagement - vanuit ons hoofdkantoor in Zwolle ondernemers in heel Nederland.

    Ook zijn zij sparringpartner voor collega’s op lokale vestigingen. Door deze grote diversiteit aan specialismes in huis, is er voor jou alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en nieuwe taken / projecten op te pakken.

    Groei begint met jouw initiatief!

    Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Bij ons is iedereen gelijk en spreken we elkaar gewoon bij de voornaam aan. Toegankelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel.

    Er wordt fanatiek gewerkt en is ook ruimte voor plezier. Medewerkers zoeken elkaar dan ook regelmatig op. Want : samen bereiken we meer dan alleen. #nononsense

    Met Team Countus ben je nooit alleen. Wij staan dichtbij onze mensen en hanteren korte lijnen. Bij ons staan de deuren altijd open.

    Door onze platte organisatiestructuur, is de stap naar de (regio)directie zo gemaakt. #betrokken

    Bij Countus kennen we geen partnerstructuur. Wij werken vanuit de filosofie dat er een gezonde winstgevendheid behaald moet worden voor de continuïteit van het bedrijf.

    Voor alle medewerkers is het mogelijk om een aandeel in Countus aan te schaffen, dit noemen we de medewerkersparticipatieregeling (MePa).

    Zo stimuleren we ondernemerschap in onze organisatie.

    Wat bieden wij jou?

    Bij Countus staat jouw eigen ontwikkeling voorop. Want als jij doet waar jij goed in bent en blij van wordt, zorgt dat voor een gezonde werkcultuur.

    We streven naar ondernemerschap binnen de organisatie en kansen zijn er genoeg. Als jij laat zien dat je ze wilt pakken, helpen wij je daarbij.

    Zo blijven we leren! Van training, van projecten en elkaar. Samen voor ontplooiing noemen wij dat. #ruimtevoorontwikkeling

    Daarnaast kun je rekenen op het volgende :

  • Een salaris tussen de €4.200 en €6.200,- bruto per maand (o.b.v. 40 uur) plus 8,4% vakantiegeld;
  • Een dienstverband voor 32, 36 of 40 uur per week is mogelijk. Daarbij krijg je de mogelijkheid om je werkdagen en tijden zelf in te delen;
  • Een ruime vakantiedagenregeling, minimaal 30 vakantiedagen met de mogelijkheid om vakantie-uren te kopen of verkopen;
  • Een laptop en telefoon van de zaak;
  • Een goede mobiliteitsregeling;
  • Een gedegen pensioenregeling waar je zelf een geringe eigen bijdrage in hebt.
  • Vitaal aan het werk :

  • Een uitgebreid scholingsaanbod waardoor je jezelf kan blijven ontwikkelen op persoonlijk en professioneel vlak;
  • Korting op je sport-abonnement en zorgverzekering;
  • Lekker op de fiets naar het werk? Maak gebruik van onze fietsregeling;
  • Moderne thuiswerkfaciliteiten
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier