Medewerker Intake I Service
Start People
Maastricht, NL
1 dag geleden
source : Uitzendbureau.nl

Voor de politie in Maastricht zijn we op zoek naar meerdere Medewerkers Intake & Service. Deze functie is in te vullen voor 28 - 36 uur per week.

De functie van Assistent Medewerker Intake & Service bestaat uit het verwerken van meldingen en beantwoorden van informatieverzoeken.

Deze meldingen en informatieverzoeken komen binnen via 0900-8844, digitaal via het platform politie.nl en via sociaal media.

De medewerker tracht zoveel mogelijk binnenkomend verkeer zelfstandig af te handelen met behulp van de beschikbare computersystemen en gebruik van een headset.

Wanneer het niet mogelijk is om gesprekken zelfstandig af te handelen brengt de medewerker de vraag van de burger verder de organisatie in zodat er een antwoord of actie wordt ondernomen door een andere afdeling.

Vakinhoudelijk bestaan de taken uit het beantwoorden van vragen van burgers. De strekking van deze vragen is uiteenlopend van een informatieverzoek tot het doen van een melding.

De frequentie van gesprekken is hoog, zo'n 70 tot 90 gesprekken per dienst. Sommige gesprekken kunnen ook emotioneel zijn waardoor die zorgen voor een zwaardere psychische belasting.

Arbeidsvoorwaarden

  • Een baan voor 28 - 36 uur per week (zowel parttime als fulltime in te vullen);
  • Salaris van €15,33 bruto per uur;
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding van € 0,19 p.km;
  • Tijdelijk contract voor de duur van 6 maanden. Hierna kans op verlenging;
  • Om je persoonlijke ontwikkeling op peil te houden bieden wij je talloze, gratis, online trainingen via GoodHabitz.
  • Houd rekening met een uitgebreid sollicitatie traject van 10-12 weken waar een uitgebreide screening onderdeel uitmaakt van de procedure.

    Lees hier meer over de screening :

    https : / / kombijde.politie.nl / politie-als-werkgever / wat-we-van-jou-vragen

    Vaardigheden

  • Aantoonbaar MBO of HBO werk- en denkniveau;
  • Dienstverlenende achtergrond;
  • Goede beheersing Nederlandse taal in woord en schrift;
  • Naast Nederlands is het een pre als de kandidaat Duits en Engels spreekt;
  • Ervaring met actuele kantoorautomatisering;
  • Aantoonbare ervaring in (telefonische) gesprekstechnieken met klanten (KCC ervaring);
  • Aantoonbaar ervaring met het verrichten van telefonie werkzaamheden waarbij gelijktijdig geluisterd wordt, informatie opgezocht en verwerkt in het systeem (multitasken).
  • De werkzaamheden worden 7 dagen per week en 24 uur per dag verricht, ook op feestdagen. Er zijn 10 verschillende aanvangstijden die liggen tussen 07.

    00 en 23.00 uur. De nachtdiensten zijn hier ook bij inbegrepen.

    Gedurende de inwerkperiode (4 weken) wordt er van je verwacht dat je fulltime beschikbaar bent voor 36 uur per week. Onderdeel van de inwerkperiode betreft een interne opleiding mogelijk in een andere regio.

    De locatie in Maastricht is bereikbaar via openbaar vervoer. Echter tijdens late en nachtdiensten is deze bereikbaarheid minder goed en is eigen vervoer noodzakelijk.

    Over de werkgever

    De afdeling RSC valt organisatorisch onder DROS en maakt deel uit van de politie eenheid Limburg binnen de Nationale Politie.

    De locatie in Maastricht is bereikbaar via openbaar vervoer. Echter tijdens late en nachtdiensten is deze bereikbaarheid minder goed en is eigen vervoer noodzakelijk.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier