Spa manager
Rituals Cosmetics
Amsterdam
1 dag geleden

Description

SPA MANAGER HOUSE OF RITUALS

Omarm en ervaar de kunst van Soulful Living bij onze flagship store House of Rituals in Amsterdam. Een buitengewone merkbeleving ter ere van ons 20-jarig bestaan waar je uiteenlopende, exclusieve en unieke collecties ontdekt - maak je klaar voor een persoonlijke reis die je welzijn bevordert.

Zodra je de deuren opent van de Rituals Body Spa gaat er een bijzondere wereld open, een wereld van totale ontspanning. Geluk zit in de kleine dingen en vaak vergeten we hoe belangrijk het is om de tijd voor onszelf te nemen, te ontspannen en te genieten van het moment.

Vanuit deze filosofie is de Rituals Body Spa tot stand gekomen. Hier wordt een verfijnde selectie aangeboden van de beste behandelingen die onze wereld heeft voorgebracht.

Dit is de plek waar jij als Spa Manager een unieke beleving kunt creëren voor de klant en voor je collega’s. Jij bent degene die de performance op hoog niveau hanteert door jouw team samen met je Assistent-Managers in staat te stellen om een excellente service aan onze klanten te bieden.

Jij stimuleert hun groei en creëert een sfeer waarin commerciële successen als team worden gevierd.

JOUW VERANTWOORDELIJKHEDEN

  • Je streeft ernaar de doelstellingen op het gebied van service en klantervaring te overtreffen.
  • Je inspireert en betrekt collega’s door hun favoriete rolmodel te zijn.
  • Je zorgt ervoor dat de Body Spa er altijd op-en-top uit ziet, zodat de klanten rust ervaren.
  • Je levert excellente service aan onze klanten en handelt hierin volgens het Rituals DNA.
  • Je optimaliseert de productiviteit en denkt mee hoe je de Spa KPI’s slim kunt beïnvloeden.
  • Je draagt bij aan de gehele House of Rituals customer journey en concept, en bewaakt de goede samenwerkingen tussen de andere afdelingen.
  • Je rapporteert aan de Spa Operations Manager
  • Als Spa Manager House of Rituals is een belangrijke commerciële rol in onze Spa weggelegd. Je laat zowel de klanten als jouw collega’s zien hoe je met weinig moeite een geluksmoment kunt creëren.

    Zo help je de klanten altijd op een vriendelijke manier, met aandacht en met een glimlach. Jij vertelt de klanten onder het genot van een kopje Rituals thee ons verhaal en dat van onze Rituelen.

    Je zorgt ervoor dat de klant tijdens de behandeling een unieke ervaring opdoet. Je deelt hierbij onze persoonlijke filosofie, diep van binnen en met onze klanten.

    Daarnaast zorg jij voor een gezonde dosis klantobsessie in jouw team van spa professionals. Hoe kunnen jullie de klantervaring naar een hoger niveau tillen?

    En wat is daarna nog meer mogelijk? Samen met de Spa Operations Manager bedenk je initiatieven om de service continu te blijven verbeteren en onze merkbekendheid te vergroten.

    Jij bent degene die het team leidt door een sterk voorbeeld te zijn en daarmee creëer je een sterk gevoel van mede-eigenaarschap onder jouw teamgenoten.

    Kortom : Jij bent een stijlvolle, servicegerichte en enthousiaste aanwinst voor het Spa team van Rituals.

    Over continue verbetering gesproken : het is aan jou om een stimulerende leeromgeving te creëren waar constructieve feedback de norm is.

    Hierin ben jij als Spa Manager de echte schakel tussen strategie en praktijk. Jij bent degene die de commerciële doelstelling vertaalt naar de vloer.

    Tijdens de dagstart bepaal je uitdagende maar haalbare doelen voor de teamleden en moedig je hen gedurende de dag aan om de best mogelijke service aan onze klanten te verlenen.

    Kortom : je coacht, inspireert en bekrachtigt het team waar én wanneer je maar kunt. Teamsessies? Jij organiseert ze! Eén-op-één gesprekken om vertrouwen te kweken en persoonlijke connecties te leggen?

    Idem dito! Daarnaast ben jij degene die de boodschap van Rituals verspreid en zorg je ervoor dat onze principes (zoals de stijlrichtlijnen) en manier van werken begrepen, maar vooral geliefd en opgevolgd worden.

    Ook ben je verantwoordelijk voor de administratieve processen in de back-office, voorraadbeheer en personeelsplanning.

    WAT BRENG JIJ MEE?

  • Relevante werkervaring binnen de spa / retail / beauty branche, aangevuld met minimaal 3 jaar ervaring in een functie met een leidinggevend aspect
  • Ten minste een deel van die ervaring heeft betrekking tot het coachen van grote welness-, hospitality of spa teams.
  • Een diploma schoonheidsspecialist is een pré.
  • Jij bent georganiseerd en gestructureerd en hebt ervaring met Spa boekingssystemen zoals Treatwell.
  • Jij kan goed overzicht bewaren én bent stressbestendig. Bij ons is geen dag hetzelfde en veel dingen kunnen last minute veranderen.
  • Flexibel inzetbaar. Jij wilt én kunt doordeweeks en in het weekend werken.
  • Goede beheersing van de Engelse taal is een must.
  • En het aller belangrijkst : je bent het type people manager waar collega’s enthousiast van worden; hardwerkend, inspirerend, boeiend en empathisch!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier