Product Owner Homerr
Inhousify Recruitment
Amsterdam, NH, NL
1 dag geleden

Wil jij bijdragen aan het snelstgroeiende, meest duurzame en groene logistieke netwerk van Nederland en België? Ben jij een ondernemende product owner met een kritische blik en durf jij verantwoordelijkheid te nemen?

Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!

Over ons

Wij zijn Homerr, de scale-up die de wereld van logistiek flink aan het opschudden is. Door onze slimme én duurzame oplossingen, maken we de groeiende e-commerce markt futureproof.

Door onder andere gebruik te maken van bestaande routes, besparen we direct tot wel 79% CO2 uitstoot. Met een ambitieus team dat gepassioneerd is over duurzaamheid en optimalisatie, werken we hard aan het vergroenen van de logistieke sector.

Week na week hebben we weer nieuwe mijlpalen en worden weer een stukje beter. Zo zijn we vorig jaar ruim 1000% gegroeid en zitten we sinds kort in België.

De functie

Als Product Owner geef jij sturing aan de verschillende projecten en definieer, coördineer en prioriteer je de werkzaamheden van jouw (Scrum) team.

Jij bent het aanspreekpunt voor de business teams en maakt de vertaalslag naar jouw team. Je houdt in de gaten of de beoogde resultaten worden behaald en rapporteert hierover aan het management en andere stakeholders.

In deze rol werk je samen met het development team aan veel verschillende projecten binnen Homerr. Zo hebben we een app voor onze Homerrs, die gebruikt wordt bij het inscannen van pakketjes.

Jouw team werkt aan nieuwe features en lost bugs van deze app op. Verder houdt jouw team zich bezig met de integratie van Homerr in verschillende webshops en het verbeteren en onderhouden van onze verschillende portals.

Daarnaast hebben we ook een dashboard die intern door verschillende afdelingen wordt gebruikt. Dit dashboard wordt constant verbeterd om onze klanten en Homerrs slimmer en makkelijker van dienst te zijn.

Geen dag is hetzelfde dus!

De verantwoordelijkheden

  • Je coördineert en vertaalt de ambities en gewenste aanpassingen van onze app, logistieke systemen, dashboards en wensen van onze klanten naar concrete tickets voor jouw team, zodat hun implementaties succesvol zijn;
  • Je beheert de backlog in Jira, verfijnt de functionele requirements en borgt dat projecten op tijd en conform verwachting aan de finish komen;
  • Je optimaliseert, samen met de het management, de business teams en andere stakeholders, de roadmap en de visie van de producten;
  • Wie zoeken wij?

  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau en 5 jaar relevante werkervaring, ervaring in het werken bij een startup of scale-up is een pré;
  • Je hebt affiniteit met development en vindt het leuk om in een klein team te werken en het hele bedrijf te helpen;
  • Je bent uitstekend in project- en time management en je beschikt over een goede technische onderbouwing, om zo vlot de vertaalslag naar de dev-teams te kunnen maken;
  • Je communiceert sterk en weet een goede band op te bouwen met stakeholders en je team;
  • Je bent committed om het beste product in de markt te zetten hebt affiniteit met duurzaamheid.
  • Wat bieden wij?

  • Een goed salaris, leuk team en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei;
  • Een verantwoordelijke functie met veel vrijheid en verantwoordelijkheden;
  • Werken in een ondernemende, snelgroeiende en duurzame scale-up in Amsterdam.
  • Interesse?

    Solliciteer dan direct! Eerst nog wat meer informatie? Neem dan contact op via 085-0470440.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier