Medewerker Servicedesk PAWW (32-40 uur )
Raet
Amersfoort
12 dagen geleden

Bij ons beantwoord je namelijk veel belangrijker vragen. Vragen over de PAWW om precies te zijn. Omdat deze regeling mensen na de WW of WGA van inkomen voorziet, gaat het om impactrijke vragen.

Die impact geldt dus ook voor jouw antwoorden. Die moeten eigenlijk altijd goed zijn. En omdat het best ingewikkelde materie is, kun je ze niet ophoesten van een gekreukeld papiertje, maar moet je vaak op onderzoek uit.

Dat maakt dit de perfecte rol voor iemand die een ondersteunende rol ambieert waarin je echt het verschil maakt. En omdat je in een nieuw team terechtkomt, kun je ook nog eens meebouwen aan de ways of working!

Zo bouw je met ons mee

Als Medewerker Servicedesk PAWW beantwoord je vragen van alles en iedereen die met de PAWW te maken krijgt. De ene keer ondersteun je daarmee een grote organisatie bij het doorlopen van het aanmeldingsproces.

De andere keer stel je een werknemer gerust dat hij na afloop van de WW niet in een zwart financieel gat valt. Wie je ook helpt : je zet alles op alles om het juiste antwoord te geven.

Liefst natuurlijk meteen, maar als je parate kennis tekortschiet, neem je geen genoegen met een half antwoord’, maar ga je actief op zoek naar helderheidbinnen het team Je bouwt dus veel kennis op van de regeling en ontwikkelt je tot echte specialist.

Leuk is ook dat je vanaf dag één bij de uitvoering van de PAWW betrokken bent. Je helpt FAQ’s te vullen met heldere antwoorden en geeft, samen met je XX collega’s vorm en inhoud aan de werkprocessen.

Dit heb je ervoor nodig

Schriftelijke en communicatieve kwaliteiten (ook op het beeldscherm) en inlevingsvermogen : de regeling is nieuw, best ingrijpend en ingewikkeld.

Niet iedereen die je spreekt is PAWW specialist! De drive om een relatief nieuwe afdeling verder op te bouwen is een must, net als procesmatig inzicht (hoe kunnen we het werk het beste inrichten?

Verder is het belangrijk dat je een teamspeler bent die kennis en ervaringen graag met collega’s uitwisselt, zodat we continu van elkaar (blijven) leren.

MBO werk- en denkniveau

Relevante werkervaring is welkom, maar servicegerichtheid is belangrijker

Affiniteit met het werken met computers is een must

Ervaring met het werken met ticketsystemen is een pré

Flexibel, creatief, oplossingsgericht en klantgedreven

Je wilt jezelf graag ontwikkelen en houdt van dynamiek

Je brengt een positieve bijdrage in het team met je openheid, eerlijkheid, integriteit en een goede dosis humor.

Wat je ziet en wat je krijgt

Wat je als eerste ziet, is ons gezellige hoofdkantoor in Amersfoort. Hier werkt het leeuwendeel van je collega’s. In totaal zijn dat er circa 1.

000, onder wie de 50 mensen die hun schouders onder uitvoering’ PAWW’ zetten. Wat je krijgt, is de kans om deze regeling samen met die collega’s tot een maatschappelijk succes te maken.

Omdat alles aan de regeling nieuw is, werk je in een pionierende setting. We zetten alles op alles om dingen first time right te doen, maar beseffen dat foutjes menselijk zijn.

Niet erg dus, als we er maar van leren! Uiteraard krijg’ je een fair salaris en de ontwikkelkansen die je mag verwachten van een organisatie die vindt dat medewerkers zelf de regie over hun carrière mogen voeren.

Solliciteren
Bij de favorieten invoegen
Verwijder van favorieten
Solliciteren
Mijn E-mail
Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
voortzetten
Aanvraagformulier