HR medewerker Inhouse
USG - Start People
Tilburg, NL
4 dagen geleden

Bedrijfsomschrijving

Start People, onderdeel van RGF Staffing, is het tweede grootste bureau binnen de arbeidsbemiddeling. Ons motto is Werk creëert waarde voor iedereen Onze inhouse dienstverlening focust zich in de omgeving van Tilburg met name op de productie en de logistieke branche.

Denk hierbij aan het leveren van productiemedewerkers, operators, magazijnmedewerkers en heftruckchauffeurs. Deze functies zijn cruciaal binnen de processen van onze klanten.

Deze mensen zijn de kern van het bedrijf. Zonder hen geen succes! Wij zetten daarom standaard in op een langdurige arbeidsrelatie!

Bij Start People zijn we zowel mens als resultaatgericht en hebben we een maatschappelijke verantwoordelijkheid. Die combinatie maakt ons succesvol en onderscheidend ten opzichte van andere bureaus binnen de branche.

Binnen Start People hechten wij ook veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling. Dit geldt zowel voor onze eigen medewerkers als onze flexkrachten.

Wanneer jij bij ons werkt mag jij elk jaar aan de slag met een eigen jaarplan. Hierbij sta jij aan het roer en bepaal jij waar jij je ontwikkeling op in gaat zetten.

We kijken continu waar jouw behoefte ligt en hoe we daar als organisatie aan kunnen bijdragen.

Mensen verbinden aan werk! Dat is wat wij doen, waar onze kracht ligt en waar we succesvol in zijn

Functieomschrijving

Wil jij als HR Adviseur voor Start People mensen helpen bij het vinden van een baan én daarbij zorgen voor een tevreden klant?

  • Dat kan voor onze locatie in de omgeving Tilburg, Breda en / of Den Bosch. Mensen verbinden aan werk! Dat is wat wij doen en waar we bij Start People Tilburg succesvol in zijn.
  • Wanneer je werkt als HR adviseur binnen een uitzendbureau, ook wel inhouse intercedent genoemd, ben jij van enorme toegevoegde waarde.

    Jij zorgt er met het leveren van voldoende kandidaten voor dat jou klant succesvol kan zijn in het draaien van hun business.

    Als inhouse intercedent werk je in de omgeving van Tilburg bij één van onze klanten op locatie. Deze functie kent een divers takenpakket :

  • Je zoekt en selecteert potentiele kandidaten voor jouw opdrachtgever.
  • Je voert sollicitatiegesprekken met kandidaten om zo doende een perfecte match te maken.
  • Je zorgt ervoor dat de personeelsplanning van jouw klant gevuld is zodat hun processen zorgeloos kunnen doorlopen.
  • Om de productie van jouw opdrachtgever te laten draaien, zorg je voor een goede en gevulde personeelsplanning. Daarnaast ben je regelmatig in overleg met de klant om de kwaliteit van flexkrachten te bespreken alsmede de personeelsplanning optimaal vorm te geven.
  • Het aanmaken van contracten, bijhouden van een personeelsdossier en zorgen voor een correctie salarisbetaling aan flexkrachten behoort ook tot jouw taken.
  • Je zorgt dus voor een goede afhandeling van de administratie.

  • Je helpt flexkrachten bij het beantwoorden van hun vragen
  • Binden en Boeien van onze flexkrachten vinden we belangrijk. Je hebt dus regelmatig contact met flexkrachten en voert onder andere beoordelingsgesprekken.
  • Kortom. Dagelijks heb jij veel persoonlijk contact met zowel klant als kandidaten.

    Functie-eisen

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau
  • Je hebt een achtergrond in een commerciële werkomgeving, toerisme of HR
  • Je haalt energie uit menselijk contact (klant / flex)
  • Je kunt snel schakelen en weet goed om te gaan met adhoc situaties
  • Je bent assertief ingesteld en waakt over je eigen planning
  • Je bent ondernemend en denkt in oplossingen en kansen
  • Je bent minimaal 32 tot 40 uur beschikbaar voor werk
  • Je beschikt over eigen vervoer om op locatie van de klant te komen
  • Natuurlijk ben jij gewoon jezelf, want dat vinden wij het aller belangrijkste! Als je ondernemend bent, makkelijk en duidelijk communiceert, out of the box’ kunt denken en weet vol te houden, ook op de momenten dat het resultaat wat moeilijker te behalen valt, dan past dit werk helemaal bij jou!

    Arbeidsvoorwaarden

    Als Inhouse intercedent bij Start People krijg jij een afwisselende baan, geen dag is hetzelfde en is persoonlijke groei gegarandeerd.

    Over de dag heen schakel je continu tussen de verschillende rollen van planner, recruiter, & relatiebeheerder. Dit krijg jij ervoor terug :

  • Een startsalaris tussen de 2000,- en 2500,- bruto per maand, afhankelijk van jouw werkervaring
  • Een fulltime baan van 40 uur per week;
  • Werken binnen een klein en gezellig team van gedreven en ervaren collega's;
  • Na een tijdelijk dienstverband maak jij kans op een vast dienstverband;
  • Een inwerktraject waarbij je toegang hebt tot een vaste trainer en diverse trainingen.
  • Je wordt gekoppeld aan een jobcoach die 4-6 maanden bij jou is aangesloten om jou te helpen in je ontwikkeling;
  • Je ontvangt elke maand een persoonlijk budget van 6% bovenop je maandloon waarbij je zelf kunt kiezen waaraan je dit wilt gaan uitgeven.
  • Denk aan : een extra uitkering in geld, extra verlofdagen, het kopen van een fiets of een vergoeding van je sport abonnement.

    Heb je interesse dan kom ik graag met je in contact. Maak je interesse kenbaar via onze website door te solliciteren via de sollicitatiebutton.

    Voor vragen mag je contact opnemen met Ingeborg Hofman via 06-30335735

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier