Medewerker klantenservice GVB parttime
USG - Start People
Amsterdam
3 dagen geleden

Over het bedrijf

Je komt te werken op het hoofdkantoor van GVB. Het hoofdkantoor van GVB is gevestigd aan de Arlandaweg nabij station Sloterdijk.

De locatie is zeer gemakkelijk te bereiken met het openbaar vervoer vanuit Schiphol en Almere. Werken bij GVB is door en door Amsterdam.

Want jij groeit met de stad mee. Van 875.000 passagiers naar een miljoen passagiers. Van Oost naar West en van Noord naar Zuid.

De stad verandert en GVB verandert mee. En jij kan daar onderdeel van zijn! Je komt te werken in een warm team met fijne collega’s die jouw graag inwerken in jouw nieuwe baan.

In de huidige situatie werken de medewerkers van de klantenservice vanuit huis, je bent dan ook zelfstandig en weet goed om te gaan met verantwoordelijkheden.

Uiteraard verzorgd GVB je de nodige middelen om goed thuis te kunnen werken.

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een allround klantenservice functie? Kom jij graag werken in een uitdagende functie bij het gemeentevervoersbedrijf in gemeente Amsterdam?

Ben jij als medewerker klantenservice toe aan een nieuwe uitdaging waarin jij dagelijks in contact staat met de reizigers van het GVB in de gemeente Amsterdam?

Dan is dit dé functie voor jou!

Wat ga jij als medewerker klantenservice GVB doen?

Als medewerker klantenservice GVB sta jij dagelijks de reizigers van het GVB te woord. Je geeft de reizigers advies, ondersteuning, beantwoord diverse vragen over de dienstregeling van GVB.

Tevens geef je de reizigers informatie en advies over de diverse OV-producten. Deze informatievoorziening zal plaats vinden middels contact via de telefoon, mail, social media en chat.

Hierbij kan je denken aan vragen van een reiziger over de dienstregeling van de bus, vragen over het afsluiten van een OV-abonnement, of vragen over de nieuwe dienstregelingen van de trams.

In deze functie beantwoord je vragen , verricht waar nodig onderzoek en koppelt jouw bevindingen terug aan de reiziger. Naast bovenstaande taken ben jij verantwoordelijk voor de vragen van de reizigers die in behandeling zijn.

Daarnaast leg jij de binnengekomen vragen, klachten en mutaties vast in het systeem. Als medewerker klantenservice ben jij allround inzetbaar voor GVB.

Met jouw kennis en hoge mate van service verlenen pak jij gemakkelijk meerdere werkzaamheden op.

Je kerntaken bestaan uit :

  • Het verstrekken van (OV) informatie;
  • Het afhandelen van vragen en klachten;
  • De verwerking en administratie van OV producten voor de zakelijke- en particulieren markt (abonnementen);
  • Beoordelen en afhandelen van diverse soorten claims / restituties.
  • Wie ben je?

    Herken jij jezelf in de volgende punten?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt recente langere werkervaring in zakelijk klantcontact (telefonisch, schriftelijk en mail (klantgericht corresponderen) en ook Social Media;
  • Je hebt eerder een hoge mate van service verleent aan klanten, jij weet goed om te gaan met complexe vragen, klachten en informatievoorziening;
  • Je bent zeer flexibel inzetbaar, zo is werken tussen 08 : 00 uur tot 20 : 00 uur in de avond en werken in het weekend geen probleem!
  • Je bent een enthousiaste, optimistische en energieke persoonlijkheid en dit straal je uit op je omgeving;
  • Je kunt makkelijk verbanden leggen en je kan hierop volgend verbetervoorstellen doen ten behoeve van de verhoging reizigerstevredenheid en kwaliteit van de dienstverlening;
  • In je communicatie ben je in staat goed te luisteren, je in te leven in de reiziger en je zowel mondeling als schriftelijk goed uit te drukken.
  • Ook beheers je de Engelse taal goed;
  • Je kunt goed werken met alle gangbare Windows Office pakketten en heb je kennis en ervaring met klantregistratiesystemen en / financiële systemen.
  • Wat bieden wij jou?

    Wij bieden een uitdagende functie waarbij jij kan groeien en ontwikkelen als medewerker klantenservice. Je komt te werken in een prettige warme organisatie.

    Wat kan jij nog meer verwachten?

  • De functie is parttime of fulltime te vervullen vanaf 24 tot 32 uur in de week of van 32 uur tot 40 uur in de week. De voorkeur ligt op dit moment op minimaal 24 uur maximaal 32 uur;
  • De diensten bij GVB liggen tussen 08 : 00 en 20;00 in de avond. Je bent zeer flexibel inzetbaar en jij werkt ook in de avond.
  • Daarbij zal je ook ingeroosterd worden op de zaterdagen en zondagen;
  • Je bent zeer flexibel zo ben jij bijna alle dagen en avonden inzetbaar;
  • Bij GVB in Amsterdam werk je op basis van een wekelijks rooster;
  • Je komt te werken in een divers team en fijne behulpzame collega's. Je zal uitgebreid worden ingewerkt!
  • Het salaris betreft €14,67 bruto per uur;
  • Tot slot is de functie is ingestoken voor langere onbepaalde tijd. Jij ziet jezelf dan ook voor een langere tijd werkzaam zijn bij GVB in Amsterdam!
  • De start van de functie ligt op 27 september.

    Heb je interesse of heb je behoefte aan meer informatie? Wij zien graag jouw sollicitatie met motivatie tegemoet!

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier