Business Analist
NN Group
The Hague, Netherlands
2 dagen geleden

JOB DESCRIPTION

Business Analist Customer Contact Experience

De verschillende business units hebben wensen, jij hebt antwoorden. Dankzij jouw data-analyses maak je inzichtelijk hoe zij het beste hun prioriteiten kunnen stellen.

De behoeftes van de klant staan centraal. Samen komen we tot de meest efficiënte inrichting van onze klantenservice en behalen we optimale klanttevredenheid.

Jouw impact als Business Analist Customer Contact Experience bij NN

Jij zet je talenten dagelijks in om interne en externe IT-data te verzamelen, analyseren en beoordelen. Hiervoor doe je analyses op ons customer data platform en vraag je bij verschillende afdelingen, business units en het management aanvullende informatie op.

Hierbij hoort ook het stellen van kritische vragen. Zodra je conclusies trekt, ga je aan de slag met het maken van gestructureerde voorstellen voor verbeteringen.

De impact van deze optimalisaties op de organisatie hou je in je achterhoofd. De voorstellen presenteer je vervolgens aan het management.

Je werkt daarbij nauw samen met de Lead Strategy aan diverse strategie projecten.

Realistische resultaten

Vanuit je eigen initiatief en ambitie haal je de mooiste resultaten :

  • Goed onderbouwde besluitvorming en duidelijke richtingen voor verbeterinitiatieven en de bedrijfsstrategie
  • Je gestructureerde voorstellen voor verbetering zijn van hoge kwaliteit
  • Met al onze verbeteringen bieden we een optimale, eenduidige en relevante ervaring aan onze klanten
  • We care

    Zoals jij voor onze klanten zorgt, zo zorgen wij voor jou. We bieden je mooie ontwikkelmogelijkheden en een fijne werkomgeving.

    Voor de ontwikkeling van je carrière bieden we je :

  • Volop training- en opleidingsmogelijkheden bij het Learning & Development Centre
  • Een uitgebreid netwerk van professionals
  • Vertrouwen & verantwoordelijkheid : je staat zelf aan het roer
  • Als Business Analist zit je binnen het domein Customer Contact Experience. Ons doel is de meest effectieve en efficiënte klantenservice in te richten voor NN.

    Iedere dag hebben wij contact met een groot aantal van onze 5 miljoen klanten in Nederland, via nn.nl, chat(bot), email en telefonisch.

    Het domein Customer Contact Experience speelt een verbindende rol tussen de verschillende business units van Nationale-Nederlanden.

    Wij leveren expertise en IT ondersteuning aan de contact centers van de business units om klanten zo goed mogelijk te bedienen, op een efficiënte manier.

    Daarmee verhogen we de klanttevredenheid en verlagen we de kosten. We maken onze dienstverlening persoonlijk en relevant op een makkelijke digitale werkwijze.

    Onze purpose

    Dankzij jouw inzet maken we onze financiële dienstverlening persoonlijker en relevanter. Je helpt ons de best mogelijke klantenservice te bieden.

    We geloven in optimale klanttevredenheid en bedienen onze klanten dan ook op de best mogelijke manier. Zij zijn de kern van onze bedrijfswaarden en onze belangrijkste motivatie om het goed te doen.

    Zo zetten we als organisatie iets bijzonders neer vanuit al onze labels : NN, NN Investment Partners, Nationale-Nederlanden, OHRA, ABN AMRO Verzekeringen, BeFrank, Zicht, AZL en Movir.

    Clear conditions

    We bieden je moderne arbeidsvoorwaarden met veel eigen keuzes. Denk bijvoorbeeld aan vakantiedagen bijkopen of 4x9 uur werken.

    Je vakantiegeld en 13de maand ontvang je al maandelijks bij je salaris, daar hoef je niet op te wachten. Als Business Analist Customer Data Experience werk je vanuit ons mooie kantoor in Den Haag, direct aan de A12, waar je ook met OV zo bent.

    Je krijgt een NS Business Card; zo wordt OV wel heel aantrekkelijk. Hiermee reis je namelijk onbeperkt door heel Nederland, zeven dagen per week.

    Op kantoor is een Fit20 studio ingericht, waar je als medewerker kan trainen. Even uitwaaien? In een kort half uurtje ben je met je de tram of de (OV-)fiets op het strand.

    Vanwege het corona virus werken alle NN collega’s op dit moment volledig digitaal en vanuit huis. Voor jou goed om te weten dat de officiële standplaats voor deze functie Den Haag is.

    Salaris van € 4.206,69 tot € 6.009,65 (36u / week).

    Critical skills van een Business Analist Customer Contact Experience

    Door je liefde voor data ga je dagelijks met plezier aan het werk. Je hebt ruime kennis en ervaring met relevante tools zoals Power BI.

    Met het verzamelen van de benodigde data heb je geen moeite, want met je vlotte babbel en je aanstekelijk enthousiasme bouw je al snel een sterk netwerk op binnen NN.

    Zodra je de kans ziet om het gewenste resultaat te behalen, pak je die met beide handen aan. En de link tussen IT en de impact daarvan op onze processen heb je razendsnel door.

    Heb je ervaring met Lean of soortgelijke methodes? Dat is mooi meegenomen. Je bent in het bezit van een Master diploma en hebt bij voorkeur ervaring bij een financiële dienstverlener.

  • Ervaring in een customer contact omgeving
  • 4-5 jaar ervaring als Data Intelligence Expert
  • Een flink analytisch vermogen en het talent om IT te vertalen naar de business en andersom
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier