Facilitair Medewerker
Dag1
Amsterdam, Noord-Holland
5 dagen geleden
source : nationale vacaturebank

Dag1 van je nieuwe functie

Jij bent dienstverlenend en behulpzaam en draait je hand niet om voor het vervangen van een lampje! Je bent representatief, communicatief vaardig en bent administratief verantwoordelijk voor verschillende projecten.

Heb je interesse in de functie Facilitair Administratief Medewerker? Reageer dan direct!

  • Dag 2, 3, 4
  • Als Facilitair Medewerker bij deze organisatie ben je verantwoordelijk voor het verwerken van facilitaire meldingen van je collega’s op het hoofdkantoor.

    Van het vervangen van een lampje, het aanvullen van koffie en thee, het klaarmaken van vergaderruimtes tot aan ondersteuning bij evenementen.

    Het hoort allemaal bij jouw diverse takenpakket! Daarnaast denk jij altijd vooruit, is er genoeg op voorraad? Wanneer vindt de volgende vergadering plaats?

    Zijn alle statafels voorzien van de juiste tafellakens? Jij zorgt dat alles tot in de puntjes verzorgd is! Een keer naar een andere locatie?

    Voor jou natuurlijk geen probleem!

    De meldingen worden doorgegeven via de computer, je behandeld de aanvragen en geeft hier op een nette wijze gehoor aan. Jij bent dus een allround medewerker die handig én administratief sterk is!

    Waar sta je vandaag?

    De Facilitair Medewerker die ik zoek, heeft dus geen twee linker handen!

    Daarnaast zijn onderstaande kwalificaties gewenst :

  • Je bent in het bezit van een MBO 3 of 4 diploma;
  • Je hebt werkervaring opgedaan in een vergelijkbare functie;
  • Je bent administratief onderlegd en weet gemakkelijk met systemen om te gaan;
  • Je hebt een representatieve uitstraling en bent communicatief vaardig;
  • Je bent in het bezit van een rijbewijs;
  • Je bent 32 tot 36 uur per week beschikbaar.
  • Wat krijg je morgen?

    Als Facilitair medewerker zal je op uitzendbasis starten. Je ontvangt een salaris van €2400,- tot €2850,- per maand op basis van 36 uur per week, afhankelijk van je leeftijd en ervaring.

    Het betreft een tijdelijke functie van 6 maanden.

    Waar ben je overmorgen?

    Onze opdrachtgever beheert sociale-huurwoningen en verhuurt andere ruimtes, zoals vrije-sector huurwoningen, winkels, bedrijfsruimten, garages en parkeerplaatsen en plekken in studentenhuizen en woongroepen.

    De afdeling waar je komt te werken bestaat uit 11 medewerkers; facilitair specialisten, uitvoerend facilitaire medewerkers en een teamleider.

    De sfeer is informeel, er wordt hard gewerkt en veel gelachen. Je komt terecht in een hecht team waar de collega’s elkaar met respect behandelen en waar collegialiteit de boventoon voert.

    En nu?

    En, ben jij de kandidaat die ik zoek? Solliciteer direct door je CV te uploaden via de website, of een mail te sturen naar lyli.

    hartman dag1.nl. Als je vragen hebt kun je me bereiken op 06 27 33 55 45.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier