Klantenservice medewerker Eneco Daily (thuiswerken)
Tempo-Team
Westerbork, Drenthe, NL
16 uur geleden

Bij de Customer Care afdeling van Eneco staat de klant centraal en is klanttevredenheid erg belangrijk. Heb jij een commerciële instelling welke jij op een service gerichte manier insteekt?

Dan ben je bij Eneco aan het juiste adres! En.. dan is de functie als klantenservice medewerker Eneco voor jouw weggelegd!

Jouw functie als klantenservice medewerker bij Eneco..

Op de afdeling Customer Care van Eneco krijg jij inbound calls die service gerelateerd zijn. Je krijgt telefonisch, per post of per mail vragen over met name facturen en betalingen.

Je voorziet de klant van een passend antwoord of geeft de klant net die extra informatie die hij online niet kon vinden.

Op den duur zal de chat ook toegevoegd worden aan jouw takenpakket. Lekker variërend!

Naast het beantwoorden van deze vragen maak je ruimte voor het aanbieden van een extra service contract op het gebied van ketel onderhoud.

Ik hoor je denken, leuk, maar wat bied ik dan precies aan? Wanneer een klant een probleem heeft met zijn ketel, wordt er met deze service 24 / 7 ingesprongen op álle kleine en grote reparaties.

Daarnaast zitten ook materiaalkosten er bij inbegrepen, dus geen vervelende factuur achteraf. Wel zo fijn toch?

Als klantenservice medewerker kan je rekenen op..

  • Een thuiswerkfunctie!
  • €9,70 bruto per uur en een vakantietoeslag van 8,33%
  • Een functie voor langere periode
  • Een training van 2 weken tijdens kantoortijden vanuit huis
  • Maximaal €6,15 reiskostenvergoeding voor eigen vervoer en 100% vergoeding voor OV
  • Wie ben jij?

    Jij bent service gericht ingesteld, maar bent ook overtuigend en doortastend. Je bent commercieel aangelegd of staat ervoor open om hiervoor opgeleid en getraind te worden.

    Dit is namelijk iets wat je vanuit diverse trainingen zéker kunt leren! Met jouw enthousiasme en overtuig kracht ben je al halverwege ;)

    Daarnaast ben je..

  • Tussen de 16-32 uur beschikbaar, we horen graag wat joú past!
  • Goed in de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Minimaal MBO 3 opgeleid
  • De training én jouw werkomgeving bij Cendris Eneco

    Je komt te werken bij onze opdrachtgever Cendris. Cendris is een facilitair callcenter met meerdere vestigingen in Nederland én.

  • buiten Nederland! De training start op 9 november en is dus letterlijk vanuit je luie stoel (thuis)! Corona-proof én sluit heerlijk aan bij onze radio commercial.
  • Het kan zijn dat je voor het begeleid bellen naar de vestiging van Groningen of Leeuwarden mag, maar.. gaat het goed? Dan kan dit ook volledig vanuit huis.

    De openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08 : 00 18 : 00 uur. Maandag en vrijdag zijn de drukste dagen, dus het is een pré als je dan beschikbaar bent!

    En? Wil jij verder met deze service functie?

    Zie jij jezelf op dit project werken? Wacht niet en solliciteer direct! Heb je nog vragen? Geen probleem, bel ons op 038 42 61 978 of mail naar kcc.noord tempo-team.nl

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier