Integraal vergunningverlener
Matchd
Almkerk, NL
12 dagen geleden

De functie

Gemeente Altena zoekt een Integraal vergunningverlener.

Werkzaamheden :

  • Je bent de casemanager voor alle aanvragen op het gebied van integrale vergunningverlening. Het accent in de functie ligt bij de aanvraag omgevingsvergunning.
  • Ook exploitatievergunningen en vergunningen op grond van Drank & Horecawet behoren tot integrale vergunningverlening;
  • Je beoordeelt, behandelt en begeleidt zelfstandig alle vergunningaanvragen.
  • Je toetst zowel de reguliere als de uitgebreide Wabo-aanvragen op alle relevante wetgeving, waaronder de bestemmingsplantoets
  • Je bent samen met jouw collega’s van vergunningverlening verantwoordelijk voor de procesbewaking, de administratieve afhandeling en stelt zelfstandig de beschikking op.
  • Je berekent de leges. Tijdens dit proces vraag je interne en externe adviezen. Ook handel je incidenteel sloopmeldingen af.

  • Naast jouw eigen expertise, bundel je adviezen van partners om zo tot een juiste keuze te komen op het gebied van vergunningverlening;
  • Je bent verantwoordelijk voor een goede samenwerking en afstemming gedurende het gehele proces van aanvraag tot besluit;
  • Je neemt actiefdeel aan multidisciplinaire overleggen, al dan niet op locatie;
  • Je houdt het overzicht over alle toebedeelde dossiers.
  • De uren worden verdeeld over 4 dagen. In iedere geval werkzaam op vrijdag.

    Niets zo veelzijdig als werken bij een spiksplinternieuwe gemeente. Op 1 januari 2019 zijn wij gefuseerd uit Aalburg, Werkendam en Woudrichem en zitten vol ambitie.

    Qua oppervlakte zijn we de grootste gemeente van Noord-Brabant. Gemeente Altena heeft 21 kernen waarin ruim 54.000 mensen wonen en werken.

    We zijn bij uitstek een groene gemeente waar landbouw en natuur elkaar afwisselen. Maar, vergis je niet, in Altena ligt ook één van de grootste (reparatie)binnenhavens van Europa, is transport een belangrijke bedrijfstak en met het prachtige natuurgebied de Biesbosch en vestingstad Woudrichem zijn we ook voor de toerist een aangename gemeente.

    P.S. Op verzoek van de opdrachtgever wordt deze interim opdracht alleen aangeboden obv een (tijdelijk) loondienstverband.

    Factureren als ZZP'er is niet mogelijk aangezien er gevraagd wordt om de arbeid persoonlijk uit te voeren (geen vervangingsrecht) en er onder leiding en toezicht zal worden gewerkt.

    ZZP'ers dienen daarom tijdelijk (bij ons) op de payroll te komen.

    Functie eisen

  • Diploma MBO opleiding op het gebied van ruimtelijke ordening, bouwkunde of juridisch / recht of soortgelijk.
  • Minimaal 1 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 1 jaar ervaring bij een gemeente
  • Step 2
    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, geef ik neuvoo toestemming om mijn gegevens te verwerken en mij e-mailwaarschuwingen te sturen, zoals beschreven in neuvoo's Privacybeleid . Ik kan mijn toestemming intrekken of me op elk moment afmelden.
    voortzetten
    Aanvraagformulier