Commercieel medewerker binnendienst
Randstad
Emmen, Drenthe, NL
6 dagen geleden

Als Commercieel medewerker binnendienst ben jij de schakel tussen de (inter)nationale klanten, leveranciers en verschillende afdelingen intern.

Jij bent in staat om voor jouw klanten in diverse branches in te kopen tegen de beste prijs en kwaliteit. Zo help jij hen om het maximale uit hun inkoopproces te halen.

Voor een groeiende en wereldwijd opererende organisatie in Emmen zijn wij op zoek naar een enthousiaste collega!

Wat bieden wij jou?

  • Een vaste baan als Commercieel medewerker binnendienst in een snelgroeiende internationale organisatie;
  • Een salaris tussen de € 2.500 en € 3.200, afhankelijk van je kennis en ervaring;
  • Volop mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen.
  • Wat ga je doen?

    Als Commercieel medewerker binnendienst ben jij werkzaam op het hoofdkantoor in Emmen en van daaruit heb jij dagelijks contact met (inter)nationale klanten en leveranciers maar ook met collega’s van de buitenlandse vestigingen.

    Je bent verantwoordelijk voor de in- en verkoop van klant specifieke producten. Je kent en verkent de markt en je weet onder de beste voorwaarden (prijs, levertijd, kwaliteit en service) de aanvragen (orders) van een groot aantal internationale klanten compleet en tijdig te beantwoorden.

    Hierbij streef jij naar een hoge mate van klanttevredenheid. Uiteraard verricht je dagelijks de bijbehorende administratieve taken, zoals het vastleggen van de verschillende klant- en leverancierscontacten en het verwerken van de in- en verkooporders in het computersysteem.

    Je bent een type die het principe van continu verbeteren’ omarmt en weet toe te passen en je levert dan ook actief een bijdrage aan het efficiënt en effectief inrichten van werkprocessen.

    Samen met je collega’s van het commerciële team waar jij deel van uitmaakt, kom je telkens tot het optimale resultaat!

    Wie ben jij?

  • Je hebt een afgeronde HBO opleiding, bij voorkeur in een commerciële richting;
  • Je hebt aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend in woord en geschrift;
  • Je hebt sterke onderhandelingsvaardigheden, commercieel inzicht en ondernemersgeest.
  • Over de organisatie

    Onze klant in Emmen is een internationaal opererende inkooporganisatie actief in inkoop en supply chain management. Voor met name innovatieve opdrachtgevers in de industrie, chemie, olie & gas en de publieke sector, is onze klant het verlengstuk van de inkoopafdeling.

    Door het unieke concept worden aanzienlijke inkoopverbeteringen gerealiseerd door het inkoopproces te vereenvoudigen en de kostprijs te verlagen.

    Je komt te werken in een jong en enthousiast team in een dynamische en informele werkomgeving!

    Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    voortzetten
    Aanvraagformulier