Officemanager
SD Worx
Breda, NL
1 dag geleden
source : deBanenSite

SD Worx zoekt een Officemanager te Breda MBO geplaatst op 23-11-2019

Officemanager

Vanwege het vertrek van onze huidige Officemanager, zijn wij op zoek naar een enthousiaste, proactieve collega die deze rol gaat vervullen.

De Officemanager is een belangrijke schakel in het optimaal functioneren en de ondersteuning van de verschillende afdelingen binnen de vestigingen van SD Worx Nederland.

Het betreft een fulltime functie voor 40 uur per week. Je standplaats is Breda, maar je bent regelmatig te vinden op onze andere vestigingen.

Wat doe je nou eigenlijk als Officemanager bij SD Worx?

  • Je beheert de agenda’s van onze directieleden;
  • Je organiseert interne en externe afspraken, bijeenkomsten en vergaderingen;
  • Notuleren bij verschillende vergaderingen, het maken van verslagen en / of samenvattingen;
  • Het facilitair management en het beheer van het wagenpark van onze medewerkers valt onder jouw verantwoordelijkheid;
  • Je zorgt voor een efficiënte, effectieve en representatieve receptie. Ook ben je verantwoordelijk voor de aansturing van de receptionistes;
  • Het verzorgen van de correspondentie voor het Honorair consulaat België, want deze is gevestigd in ons kantoor in Breda;
  • Oh ja, als Officemanager ben je ook preventiemedewerker, BHV-er én ben je actief lid van de vitaliteitscommissie.

    Hoe ziet je dag eruit?

    Dat geen dag hetzelfde is, is in jouw functie absoluut van toepassing. Voor zowel de interne klant (jouw collega’s) als ook voor externe leveranciers ben je de spin in het web die bij veel werkzaamheden direct betrokken is.

    De diversiteit van de werkzaamheden maakt je rol als Officemanager niet alleen heel afwisselend, maar daarnaast ook erg leuk en interessant.

    Juist door deze diversiteit is het belangrijk dat je op verschillende niveaus functioneert. Dit betekent dat je soms letterlijk de handen uit de mouwen moet steken en op een ander moment sluit je aan bij een strategisch directieoverleg, waarbij je verantwoordelijk bent voor de notulen.

    Je werkzaamheden kunnen ook ad-hoc zaken zijn die direct geregeld dienen te worden. Uiteraard zal je ook regelmatig op een van onze andere kantoren zijn om daar gehoor te geven aan diverse facilitaire zaken.

    Als lid van de vitaliteitscommissie ben je regelmatig druk met het bedenken en organiseren van verschillende events om het werkplezier en de vitaliteit van onze medewerkers te vergroten.

    Je werkt veelal zelfstandig, omdat van jou snel schakelen en handelen wordt verwacht. Hierdoor heb je veel vrijheid om je functie in te vullen zodat je zaken adequaat kunt afhandelen.

    Met wie werk je samen?

    Samen met de receptionistes, een HR officer en de Manager HR & Facility vorm je het HR & Facility team. Je rapporteert rechtstreeks aan de Manager HR & Facility.

    Lekkere korte lijntjes dus. Verder heb je veelvuldig contact met al je collega’s van de verschillende vestigingen en werk je nauw samen met directie.

    Wat vragen wij?

  • Je werkt op MBO+ niveau en hebt minimaal drie jaar professionele werkervaring.
  • Je bent een open persoonlijkheid en komt goed tot je recht in een zelfstandige functie.
  • Je bent ordelijk, kan systematisch werken en bent goed in plannen en organiseren.
  • Je bent resultaatgericht, probleemoplossend, integer, flexibel en een echte doorzetter.
  • Wat bieden wij jou?

  • Een prima salaris. En daarnaast ook goede secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een pensioenregeling en korting op diverse verzekeringen.
  • Een eigen laptop, een smartphone én een lease auto van SD Worx.
  • Enthousiaste collega’s en een fijne werksfeer. Met maandelijkse borrels & gezamenlijke lunches, muziek quizzen, sporttoernooien en een personeelsfeest op zijn tijd.
  • Met dank aan onze vitaliteitscommissie.

  • Noem nou bijvoorbeeld een training Time Management. Die kun je bij ons volgen! Binnen onze eigen SD Worx Academy is namelijk veel ruimte voor training en persoonlijke ontwikkeling.
  • 30 vakantiedagen. Tijd genoeg dus om lekker van je vrije dagen te genieten.
  • Heb je vragen over deze vacature? Neem contact op met Elly Vriends, onze Manager HR & Facility.

  • 06-12985541
  • Interesse in de functie van Officemanager bij SD Worx regio Breda?

    Reageer nu met je CV en motivatie via de "solliciteer" button.

    Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

    Solliciteren
    Bij de favorieten invoegen
    Verwijder van favorieten
    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "voortzetten" te klikken, gaat u ermee akkoord dat neuvoo uw persoonlijke gegevens verzamelt en verwerkt die u in dit formulier hebt verstrekt, om een ​​neuvoo-account te maken en u te abonneren op onze e-mailwaarschuwingen, in overeenstemming met ons Privacybeleid . U kunt uw toestemming te allen tijde intrekken door te volgen deze stappen .
    voortzetten
    Aanvraagformulier