International Marketing Advisor (1,0 fte)
Tilburg University
Tilburg
6 dagen geleden

Deze afdeling is verantwoordelijk voor de werving van nationale en internationale bachelor- en master studenten, de strategische marketingplannen die hieraan ten grondslag liggen en de uitrol / realisatie van deze plannen.

M&R is op haar expertiseterrein een belangrijke sparringpartner voor 5 faculteiten en werkt nauw samen met Divisie Academic Services.

Naast het departement M&R kent de divisie nog drie andere departementen : External & Campus Communications (ECC), Web & Marketing Technology (WMT) en Development and Alumni Relations Office (DARO).

De werkzaamheden van M&R vinden plaats binnen twee organisatie-eenheden die nauw met elkaar samenwerken : 1) M&R Strategy & Accountmanagement en 2) M&R Service Center.

Strategic Marketing & Development vormt een permanente projectorganisatie, bemenst door medewerkers met verschillende strategische expertises op het gebied van Marketing & Communicatie.

Werkzaamheden en verantwoordelijkheden (op hoofdlijnen)

De International Marketing Advisor heeft naast een adviserende rol ook een uitvoerende rol bij het Strategic Marketing & Development Team en is hoofd- en / of medeverantwoordelijk voor :

  • Ontwikkelen, (mede-)uitvoeren en monitoren van de internationale M&R strategieën die eens in de vier jaar in lijn met het strategisch plan van de universiteit tot stand moeten komen.
  • Ontwikkelen van Action Lines (AL) die uit de M&R strategieën voortvloeien, en ervoor zorgen dat deze gedurende de strategische periode geïmplementeerd kunnen worden.
  • Voortgangsbewaking en evaluatie van de strategieën, AL’s, en behaalde resultaten.
  • Deelname aan projectgroepen voor het ontwikkelen van algemene plannen voor de marketing van bepaalde opleidingen, HOOP-gebieden en / of werving van internationale studenten in het algemeen.
  • Dit soort projecten worden op verzoek van Schools (in overleg met Internal Account Managers) beoordeeld en uitgevoerd.

  • Verzamelen, monitoren en bestuderen van relevante internationale M&R data en ontwikkelingen ten behoeve van bijsturing van de plannen en activiteiten.
  • Dit gaat in overleg met M&R teamleiders en het marktonderzoeksteam.

  • Opbouwen en mede-onderhouden van relevante netwerken op tactisch niveau (Dhenim, Brainport Development, DRU, Nuffic, etc.).
  • Bijwonen van relevante internationale conferenties.
  • Specificaties

  • max. 40 uur per week
  • Tilburg Bekijk op Google Maps
  • Functie-eisen

    We zoeken een collega die minimaal 5 jaar relevante werkervaring heeft. Je hebt ervaring met projectmanagement en beschikt minimaal over HBO / WO werk- en denkniveau op het gebied van Marketing, Bedrijfskunde, Commerciële Economie of Management.

    Het is belangrijk dat je organisatiesensitief bent en weet hoe je een goede samenwerking kunt bewerkstelligen met oog voor gezamenlijke belangen en het individu.

    Daarnaast kun je goed uit de voeten met soms ingewikkelde bestuurlijke verhoudingen en de bijbehorende communicatie. Je hebt affiniteit met de doelgroep studiekiezers, het hoger onderwijs en de daarbij behorende ontwikkelingen.

    Je mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden zijn zeer goed.

    Bovenal ben je een kei in het structureren en plannen van werk en werkprocessen en weet anderen daarin mee te trekken. Je hebt ervaring op het gebied van het optimaliseren en stroomlijnen van informatieprocessen en werkwijzen, werkt resultaatgericht en planmatig, kunt goed overzicht houden, en bent gewend om met deadlines te werken.

    Om succesvol te kunnen zijn in deze functie, is het cruciaal dat je jouw visie en ideeën op een duidelijke en overtuigende manier overbrengt.

    We zoeken een leuke, enthousiaste collega die initiatiefrijk, overtuigend en een echte netwerker is.

    Arbeidsvoorwaarden

    Het betreft een dienstverband voor 40 uur per week, met de mogelijkheid tot verlenging bij goed functioneren en onder voorbehoud van ongewijzigde organisatorische- en economische omstandigheden.

    Het salaris is onder andere afhankelijk van opleiding en ervaring en bedraagt maximaal € 4.474,- bruto per maand bij een voltijds dienstverband (communicatieadviseur 3, salarisschaal 10).

    Let wel, afhankelijk van de geschiktheid van de kandidaat kan een aanloopschaal worden aangeboden. De universiteit beschikt over uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een gunstige studieregeling en een keuzemodel.

    Tilburg University kent een eindejaarsuitkering van 8,3%. Daarnaast kent de universiteit een flexibele werktijden- en verlofregeling.

    Voor meer informatie over onze arbeidsvoorwaarden verwijzen we naar onze website www.tilburguniversity.edu / vacatures

    Afdeling

    Marketing & Communicatie

    De divisie Marketing & Communication (M&C) van University Services richt zich enerzijds op de werving van nationale en internationale studenten voor alle opleidingen van Tilburg University, en anderzijds op de profilering van de universiteit naar interne en externe stakeholders van de universiteit.

    Belangrijke aandachtsgebieden van de divisie zijn corporate communicatie en woordvoering, wetenschapscommunicatie, marketing en werving, communicatie naar en interactie met studenten en medewerkers.

    Studium Generale en het Wetenschapsknooppunt maken tevens deel uit van de divisie. Opdrachtgevers van de divisie zijn het College van Bestuur, faculteiten, instituten en andere divisies van de universiteit.

    Marketing & Communicatie

    deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier