Demand Planner / Inkoper (interim/2 dgn pw)
Cluse
Amsterdam
4 dagen geleden

De creatieve en commerciële afdeling Product Development & Purchasing is per 1 november 2021 op zoek naar een Merchandise Manager (demand planner) die onze klant tijdelijk voor een periode van 7 maanden kan komen versterken in verband met zwangerschapsverlof.

De opdracht is voor 2 dagen in de week. Je kunt thuis werken of op kantoor.

Als onze Merchandise Manager (demand planner) ben je verantwoordelijk voor de global forecast, inkoop en voorraadmanagement.

Samen met het Product Development team stel je de collecties samen. Je ontwikkelt en implementeert merchandise plannen en -processen die zowel onze B2B- als B2C-kanalen ondersteunen.

Je stuurt geen team operationeel aan werkt solistisch in deze rol.

Je zult rechtstreeks rapporteren aan onze CEO. Je werkt nauw samen met het product development team en de Verkoopafdelingen B2B en B2C.

Dit is een unieke kans voor iemand die op zoek is naar een tijdelijke rol om nieuwe ervaring op te doen binnen een internationaal bedrijf op zowel persoonlijk als professioneel vlak!

Verantwoordelijkheden

  • Forecast planning;
  • Inkoopmanagement;
  • Voorraad management;
  • Wekelijks / maandelijks verkooprapportages maken en analyseren en deze gegevens vertalen in acties;
  • Samenwerken met Product Development een goede assortiment mix samenstellen;
  • Dagelijks contact met onze internationale leveranciers;
  • Pro actief samenwerken met Productontwikkeling, Operations, Logistiek, Verkoop en Marketing om ervoor te zorgen dat de voorraad is afgestemd op de behoeften van elk.
  • Functie-eisen

  • Je bent afgestudeerd in de richting Supply Chain Management, Logistiek of Inkoop;
  • Je hebt 2-5 jaar ervaring als demand planner en / of inkoper;
  • Je beschikt over uitstekende Excel-vaardigheden en je hebt ervaring met ERP-systemen (bij voorkeur Netsuite);
  • Je bent hands-on, commercieel en ondernemend;
  • Je bent analytisch en in staat data te vertalen naar acties;
  • Je beschikt over uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden in het Engels;
  • Je kunt zelfstandig en in teamverband werken;
  • Je bent 18 uur beschikbaar per week beschikbaar voor de gehele opdracht van 7 maanden.
  • NB : voor deze functie is het van belang dat je in Nederland woont.

  • Analytisch
  • Hands on. Je staat ook open voor operationele zaken zoals 1 x per maand order invoeren 2 uur.
  • Accuraat en nauwkeurig
  • Communicatief sterk
  • Je kunt goed zelfstandig werken. In deze rol stuur je geen mensen aan.
  • Arbeidsvoorwaarden

  • Je krijgt een projectcontract bij Yacht voor de duur van de opdracht (7 maanden);
  • De salarisindicatie bedraagt rond € 4.000,- per maand afhankelijk van je werkervaring;
  • Reiskosten;
  • Mogelijkheid om gedeeltelijk vanaf thuis te werken;
  • Personeelskorting op onze producten én een CLUSE-product naar keuze als welkomstgeschenk;
  • Een bedrijfslaptop & telefoon;
  • Een inspirerend kantoor Houthavens, Amsterdam;
  • Een dynamische, ondernemende en internationale omgeving.
  • ZZPér worden ook gevraagd te reageren!
  • Uitstekende Nederlandse kennis.
  • deze vacature melden
    checkmark

    Thank you for reporting this job!

    Your feedback will help us improve the quality of our services.

    Solliciteren
    Mijn E-mail
    Door op "Doorgaan" te klikken, betekent dit dat je neuvoo toestemming geeft om je gegevens te verwerken en je e-mails met vacatures te sturen, zoals beschreven in neuvoo's -Privacybeleid . Je kunt je toestemming altijd intrekken
    Doorgaan
    Aanvraagformulier